اخبار داغ

همزمان با هفته جوان،

همایش تجلیل از جوانان برتر مهاباد برگزار می شود

همایش تجلیل از جوانان برتر مهاباد برگزار می شود
بنا بر تصمیم ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مهاباد طی مراسمی در اردیبهشت ماه امسال از جوانان برتر و برگزیده مهابادی تجلیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ بنا بر تصمیم ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مهاباد همزمان با هفته جوان در اردیبهشت ماه امسال طی مراسمی از جوانان برتر و برگزیده مهابادی در رشته های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری،ورزشی ، صنعت و کشاورزی و ... با اهدای تندیس و لوح، تجلیل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

بر اساس این تصمیم دستگاههای مربوطه اعم از اداره ورزش و جوانان، ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و دانشگاههای این شهرستان اسامی جوانانی که طی سال 96 موفق به کسب افتخار یا رتبه ی برتر در زمینه های مذکور شده باشند را به این ستاد معرفی خواهند کرد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد که در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مهاباد سخن می گفت در این باره افزود، متقاضیان می توانند از طریق فراخوانی که طی روزهای آینده در این باره منتشر خواهد شد مدارک مورد نیاز اعم از اسناد هویتی و مستندات مربوط به کسب رتبه علمی، پژوهشی و یا ورزشی خود را تا پایان وقت اداری روز پنجم اردیبهشت ماه به این اداره تحویل دهند تا هم بانک اطلاعات نخبگان جوان شهرستان تدوین شود و هم توسط کمیته داوران این همایش مورد بررسی قرار گیرند و افراد شایسته تقدیر طی لیستی جهت تقدیر و دریافت تندیس " لاوی سه ر به رزی مه هابادی" "جوان برتر مهابادی" در این ویژه برنامه به ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان معرف شود.

,

به گفته مصطفی پور، سن جوانان مشمول این طرح از 15 تا 30 سال می باشد که خود یا یکی از والدینش متولد مهاباد باشند و یا دارای سابقه سکونت بیش از دو سال در این شهرستان را داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه همایش مذکور همزمان با هفته جوان در تالار وحدت این شهرستان برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد که جوانا برگزیده ای که مورد تجلیل قرار خواهند گرفت از برخی مزایای خاص اعم از مشاوره کسب و کار و معرفی جهت بکارگیری و دریافت تسهیلات به دستگاههای ذی ربط بهره خواهد گرفت.

,

انتهتای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه