اخبار داغ

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ترقه بازی امریکا با هزینه کرد آل سعود، جنجالی سیاسی بیش نیست/ اگر مقاومت عکس العمل نشان دهد تلاویو و حیفا، شیشه عمر امریکا و غرب با خاک یکسان می شود

ترقه بازی امریکا با هزینه کرد آل سعود، جنجالی سیاسی بیش نیست/ اگر مقاومت عکس العمل نشان دهد تلاویو و حیفا، شیشه عمر امریکا و غرب با خاک یکسان می شود
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه مجامع بین المللی نسبت به خودسری های امریکا پاسخگو باشند، گفت: ترقه بازی امریکا با هزینه کرد آل سعود، جنجالی سیاسی بیش نیست و اگر مقاومت بخواهد عکس العملی نشان دهد تلاویوو حیفا، شیشه عمر امریکا و غرب با خاک یکسان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ابوالفضل حسن بیگی» در گفت و گو با رودآور؛ با اشاره به حمله موشک های امریکایی ها به سوریه در شب گذشته گفت: آنان در پی راه اندازی بزرگترین جنایت جنگی علیه دولت مردمی سوریه بودند، در حالی که سازمان ملل دولت قانونی بشار اسد را قبول دارد و کمیته حقیقت یاب آنان موردی علیه این دولت پیدا نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی اظهار کرد: گرچه امریکایی ها با ترقه بازی شب گذشته خود جنگی را آغاز کردند اما خوب می دانند که پایانش با آنان نیست و ظلمی را که آنان بر ملت سوری روا داشتند قابل بخشش نیست.

,

مجامع بین المللی نسبت به خودسری های امریکا پاسخگو باشند

, مجامع بین المللی نسبت به خودسری های امریکا پاسخگو باشند,

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه باید مجامع بین المللی نسبت به خودسری های امریکا پاسخگو باشند، افزود: امریکا تصورش بر این بود که به صددرصد اهداف از پیش تعیین شده خود می رسد، اما شاهد بودیم که با وجود آماده نبود پدافند هوایی سوریه، بیش از 80 درصد موشک های امریکایی ها به دلیل عملکرد به موقع ارتش این کشور یا منهدم یا منحرف شد و اهداف نخورد.

,

حسن بیگی تصریح کرد: مردم سوریه سال های سال است که در برار زیاده خواهی مستکبران جهانی سر خم نکرده اند و در شب گذشته نیز کوچکترین تزلزل و تردیدی به خود راه ندادند و حتی اعلام آمادگی کردند که در پای حمایت از سرزمین خود در برابر تجاوز امریکا حاضرند جان خود را فدا و مقاومت می کنند.

,

ترقه بازی امریکا با هزینه های کلان آل سعود، تنها جنجالی سیاسی برای جلب حمایت مردم امریکا بود

, ترقه بازی امریکا با هزینه های کلان آل سعود، تنها جنجالی سیاسی برای جلب حمایت مردم امریکا بود,

وی عنوان کرد: از سویی دیگر با ترقه بازی امریکا، آل سعود خائن به جهان اسلام، نیز متوجه شد حتی با هزینه کردهای کلان هم نمی تواند به اهداف شوم خود در همراهی با امریکا برسد و همچنین تجاوز شب گذشته امریکایی ها بیشتر یک جنجال سیاسی برای بازگرداندن وجه نابود شده ترامپ در بین هوادارانش بود تا آنکه از نظر استراتژیک به اهداف خود برسد.

,

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: بدین ترتیب با ایستادگی مقاومت، هم پول های سعودی به باد رفت و هم جنگ طلبی امریکا بیش از پیش برای دنیا روشن شد.

,

جاسوسان موساد هم نتوانستند به امریکا کمک کنند و مراکز تحقیقاتی، دانشمندان و مردم سوری از تجاوز موشکی در امان ماندند

, جاسوسان موساد هم نتوانستند به امریکا کمک کنند و مراکز تحقیقاتی، دانشمندان و مردم سوری از تجاوز موشکی در امان ماندند,

حسن بیگی اظهار کرد: امریکایی ها به خیال خام خود تصور می کردند در این حمله موشکی مراکز تحقیقاتی، دانشمندان سوری و نیروی انسانی بسیاری را نابود می کنند در حالی که جاسوسان موساد هم نتوانستند به آنان کمک کنند و نهایت در تجاوز شب گذشته تیرشان به سنگ خورد.

,

بنیه دفاعی مقاومت بسیار بالاست و در صورت لزوم، پاسخ سختی به هلیکوپتربازی امریکایی ها می دهد

, بنیه دفاعی مقاومت بسیار بالاست و در صورت لزوم، پاسخ سختی به هلیکوپتربازی امریکایی ها می دهد,

وی همچنین گفت: امریکا در افغانستان و عراق راه به جایی نبرد در سوریه نیز نمی تواند راه به جایی ببرد، از طرفی هم بنیه دفاعی مقاومت بسیار بالاست و در صورت لزوم، پاسخ سختی به ترقه بازی و هلیکوپتربازی امریکایی ها می دهد.

,

اگر مقاومت عکس العمل نشان دهد تلاویوو حیفا، شیشه عمر امریکا و غرب با خاک یکسان می شود

,

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: اگر قرار باشد جبهه مقاومت واکنشی نشان دهد، عکس العمل سختی نشان می دهد و بی تردید شیشه عمر امریکا یعنی تلاویو و حیفا شیشه عمر غرب را با خاک یکسان می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه