اخبار داغ

فرمانده انتظامی لرستان:

کلاهبرداری ونشر اکاذیب بیشترین جرائم اینترنتی در لرستان هستند /بنیاد شهید وظیفه ذاتی در قبال استخدام فرزندان شاهد دارد

کلاهبرداری ونشر اکاذیب بیشترین جرائم اینترنتی در لرستان هستند /بنیاد شهید وظیفه ذاتی در قبال استخدام فرزندان شاهد دارد
فرمانده انتظامی لرستان گفت:در رابطه با انتشار کلیپ تیراندازی در خرم آباد وانتشار آن در فضای مجازی چهار نفر دستگیر ویک نفر هم از طریق پلیس فتا تحت تعقیب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در گفتگو با خبرنگار بیان روز با اشاره به اینکه بیشترین جرائم فضای مجازی در لرستان به جرائم کلاهبرداری و نشر اکاذیب می باشد اظهار داشت:هیچ موردی در فضای مجازی از چشم تیزبین پلیس فتای لرستان مغفول نمانده و پلیس فتا لرستان از توانمندترین پلیس های کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در گفتگو با خبرنگار , بیان روز,  با اشاره به اینکه بیشترین جرائم فضای مجازی در لرستان به جرائم کلاهبرداری و نشر اکاذیب می باشد اظهار داشت:هیچ موردی در فضای مجازی از چشم تیزبین پلیس فتای لرستان مغفول نمانده و پلیس فتا لرستان از توانمندترین پلیس های کشور است.,

وی با اشاره به انتشار فیلم تیراندازی در خرم آباد افزود:این کلیپ که شامل تیراندازی در عروسی در منطقه ماسور می باشد اوایل پاییز 96بوده که امروز در فضای مجازی منتشر شده ودر این راستا چهار نفر دستگیر شدند.

,

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه پلیس فتا به دنبال دستگیری یک نفر دیگر هم در این رابطه است افزود:در نیمه اول سال96در منطقه سرطرحان تیراندازی صورت می گیرد وکلیپ آن هم در فضای مجازی منتشر می شود که بلافاصله پلیس اقدام به دستگیری افراد کرد.

,

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه پیگیر تحقق مطالبات خانواده شهدای ناجا در پلدختر هستیم افزود:در سفر قبلی به شهرستان بیشتر خانواده های شهدای ناجا در پلدختر دغدغه بیکاری فرزندان را مطرح کردند.

,

وی گفت:استخدام در پلیس شرایطی دارد که متاسفانه بیشتر فرزندان شاهد سن آنها با این شرایط منطبق نبود.

,

وی ادامه داد:به طوری که سن برخی فرزندان شاهد 33تا35ساله بود که بر اساس شرایط استخدامی در ناجا،دیبلم18،قفوق دیبلم25و کارشناسی که خدمت انجام داده 25سال می باشد.

,

مهدیان نسب تاکید کرد:ادارات بنیاد شهید وامور ایثارگران در قبال استخدام فرزندان شاهد وظیفه ذاتی دارند.

,

وی با بیان اینکه در سال گذشته 289 پرونده در پلیس فتا لرستان بسته‌شده است یادآورشد: در این رابطه 300 نفر دستگیر زندانی شدند که بیشترین جرائم مربوط به کلاهبرداری اینترنتی و نشر اکاذیب است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه