اخبار داغ

مشخص نبودن وضعیت درمانی 7 حادثه‌دیده سانحه تصادف در مازندران

مشخص نبودن وضعیت درمانی 7 حادثه‌دیده سانحه تصادف در مازندران
وضعیت درمانی 7 حادثه‌دیده سانحه تصادف در جاده قائم‌شهر به بابل که همه آنها کارگر بودند هنوز به صورت دقیق مشخص نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، روز گذشته اورژانس مازندران خبر تصادف و جابجایی هفت نفر از بانوان کارگر در جاده قائم‌شهر به بابل با خودرو نیسان را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

براساس پیگیری انجام شده مصدومانی که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند در بیمارستان رازی و ولی‌عصر قائم‌شهر تحت درمان قرار دارند.

در خبرهای غیر رسمی مصدومیت هفت نفر از بانوان گزارش شده بود که اعلام شد این افراد پیش از حضور اورژانس خودشان اقدام به حضور در مراکز درمانی کردند.

در حال حاضر مشخص نبودن وضعیت درمانی این افراد موضوعی است که کمتر رسانه‌ای به آن پرداخته است.

اگر هفت نفر دیگر در این حادثه مصدوم شدند، چرا وضعیت آنها و حضورشان در مراکز درمانی مشخص نشده است، اگر مصدومیت برای این افراد وجود نداشت و تعداد حادثه‌دیدگان این سانحه همان هفت نفر بودند چرا تکذیبه و یا اطلاعات تکمیلی درباره این حادثه بر روی میز رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد.

مهم‌تر از همه انتقال نامناسب کارگران زن در فصل کار موضوعی است که به صورت جدی باید به آن پرداخت.

به گزارش بلاغ، انتقال نامناسب کارگران باغ در فصل کاشت برنج هم در استان مازندران تکرار می‌شود، نکته اینکه به دلیل نداشتن متولی مناسب چندان به این موضوع توجه نمی‌شود.

در حال حاضر تنها سپر بلای دفاع از کارگران شالیزار و باغ در هنگام انتقال نامناسب نیروی انتظامی هست که ممکن است در همه جا این خودروها در تیررس دید این مجموعه قرار نگیرد.

به نظر می‌رسد که به صورت جدی باید نسبت به حل این معضل اقدام شود، انتقال مناسب؛ حداقل حقوق بانوانی است که در اراضی شالیزاری و باغ کار می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه