اخبار داغ

10 پرواز فرودگاه زاهدان و زابل لغو شد

10 پرواز فرودگاه زاهدان و زابل لغو شد
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: 10 پرواز شرکت ماهان، زاگرس و قشم ایر از فرودگاه بین المللی زاهدان و زابل به دلیل محدودیت های عملیاتی لغو شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا پارسا دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین پرواز لغو شده مربوط به شرکت ماهان ساعت 7:45 امروز در مسیر تهران - زابل - تهران بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بر اساس اعلام شرکت زاگرس پروازهای تهران - زاهدان - تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه (28 و 29 فروردین) نیز لغو اعلام شده است.
وی ادامه داد: پرواز شرکت هواپیمایی قشم ایر در مسیر تهران - زاهدان - گرگان و گرگان - زاهدان - تهران چهارشنبه نیز لغو شده است.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: تمام این شرکت ها دلیل لغو پروازهای را محدودیت های عملیاتی اعلام کردند و هیچ گونه بلیطی در این مسیرها فروخته نشده است.
وی اظهار داشت: هر هفته پرواز شرکت های هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، آسمان، ماهان، آتا و قشم ایر از فرودگاه بین المللی زاهدان به نقاط مختلف کشور انجام می شود.
 هر هفته بیش از 80 پرواز داخلی از فرودگاه زاهدان به نقاط مختلف کشور و تعدادی پرواز در مسیرهای بین المللی از جمله بغداد، دبی و نجف انجام می شود.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه