اخبار داغ

گزارش/

کلاف سردرگم سوء مدیریت در تنها استخر پارسیان/ وقتی مدیر مجموعه طی یک تماس تلفنی اخراج می شود

کلاف سردرگم سوء مدیریت در تنها استخر پارسیان/ وقتی مدیر مجموعه طی یک تماس تلفنی اخراج می شود
تنها استخر پارسیان این روزها از نداشتن یک مدیر رنج برده و در مسیر راکد ماندن گذشته قدم بر می دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛ با توجه به اینکه آب و هوای شهرستان پارسیان در بیشتر ماههای سال گرم و خشک می باشد، داشتن یک استخر ورزشی مناسب می تواند جوانان و نوجوانان زیادی را جهت پر کردن اوقات فراغت خود به این مکان بکشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر,

 

,

جوانان و نوجوانان پارسیانی در سال های گذشته از یک استخر ورزشی استفاده می کردند که حتی از کمترین امکانات اولیه نیز برخوردار نبود و با انتخاب یک مدیر برای این مجموعه ورزشی و امضای قرارداد با چند شرکت جهت نوسازی، به مرور تحولی بزرگ در نحوه مدیریت و نگهداری از تنها استخر شهر پارسیان رخ داد که باعث شد این جوانان و نوجوانان با ورزش شنا آشتی کنند.

,

 

,

این استخر و مجموعه مدیریتی آن، که در محافل و جلسات مسئولان ورزش شنای استان، یکی از نمونه های موفق و روبه رشد معرفی شده است، مدیر آن توسط مدیران ارشد ورزشی شهرستان کنار گذاشته شده و فردی دیگر را جایگزین آن کرده اند.

,

 

,

عقیل خواجه، مدیر سابق مجموعه ورزشی استخر پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، اظهار کرد: طی یک تماس تلفنی از پایان یافتن مدت قرارداد وقطع رابطه با مجموعه استخر باخبر گشته و همه تلاش ها و هزینه های انجام گرفته را بی ثمر گذاشتند.

, پارسیان خبر,

 

,

خواجه، با برشمردن موفقیت ها و کسب عنوان های مختلف عنوان کرد: هیئت شنا و شناگران شهرستان با کسب عناوین و رتبه های مختلف اعتباری برای پارسیان بودند.

,

 

,

در ادامه قنبرزادگان، رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان، عنوان کرد: استخر پارسیان با اتمام مدت قرارداد مدیر آن به مزایده رفته و با رقابت بین 10 نفر، یکی از بانوان شهر با مبلغ پیشنهادی 5 میلیون تومان به صورت ماهانه، برنده این مزایده شده است.

, خبرنگار پارسیان,

 

,

وی افزود: استخر و هیئت شنا دو مقوله جدا از هم می باشد و نارضایتی عمومی و عدم هماهنگی و تعاملات، یکی از مهم ترین دلایل قطع ارتباط با مدیر سابق استخر بوده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه