اخبار داغ

مدیرعامل پتروشیمی گچساران:

تکمیل بیش از ۵۰ درصد از پتروشیمی گچساران /سالانه ۸۴ هزار تن "خوراک c3+"درپتروشیمی گچساران تولید خواهد شد

تکمیل بیش از ۵۰ درصد از پتروشیمی گچساران /سالانه ۸۴ هزار تن "خوراک c3+"درپتروشیمی گچساران تولید خواهد شد
مدیرعامل پتروشیمی گچساران گفت:پتروشیمی گچساران در آینده تولید کننده سالانه ۸۴ هزار تن "خوراک c3+" خواهد بود‌ وتاکنون بیش از ۵۰ درصد از پتروشیمی گچساران تکمیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،رضا نوروز زاده ،مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی وهیئت همراه از پتروشیمی گچساران بازدید و در جریان آخرین وضعیت فعلی طرح ، میزان پیشرفت و زمان بهره برداری، قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

جمشیدمبارکی، مدیر عامل پتروشیمی گچساران دراین آیین ، ظرفیت تولید اتیلن طرح یادشده را یک میلیون تن در سال برشمرد و گفت: پتروشیمی گچساران قرار است خوراک پتروشیمی های خط دنا شامل بروجن، دهدشت، ممسنی و کازرون را تامین کند که در این میان پتروشیمی دهدشت در اولویت قرار دارد.

,

وی اظهار کرد: پیش از راه اندازی، قرار است انشعابی از خط لوله اتیلن غرب برای انتقال اتیلن تولیدی در این طرح به پتروشیمی گچساران وارد شود.

,

مدیر عامل پتروشیمی گچساران در ادامه افزود: طرح مورد نظر سالانه یک هزار و ۲۵۰ تن خوراک اتان خود را از پالایشگاه بید بلند دریافت می کندو شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز تامین برق پتروشیمی گچساران را بر عهده دارد.

,

مبارکی تصریح کرد:آب و گاز این طرح قرار است به ترتیب از سد کوثر و شرکت ملی گاز ایران تامین شود‌ که پتروشیمی گچساران در آینده تولید کننده سالانه ۸۴ هزار تن "خوراک c3+" خواهد بود‌.

,

مدیر عامل پتروشیمی گچساران بیان کرد: پیشبرد طرح با اتکا به توان داخلی و توسط پیمانکاران ایرانی صورت خواهد گرفت.

,

وی درادامه گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از پتروشیمی گچساران تکمیل شده است و اگر چه انتظار می رفت تا پایان سال ۹۷ طرح به بهره برداری برسداما راه اندازی آن با چند ماه تاخیر صورت خواهد گرفت.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه