اخبار داغ

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی خبر داد

برف و یخبندان در انتظار خراسان جنوبی/ روستای درمیان با 40 میلی متر بارندگی رکورددار شد/احتمال جاری شدن روان‌آب

برف و یخبندان در انتظار خراسان جنوبی/ روستای درمیان با 40 میلی متر بارندگی رکورددار شد/احتمال جاری شدن روان‌آب
کارشناس هوا شناسی خراسان جنوبی گفت:با تقویت زبانه های پر فشار و ادامه روند کاهشی دما بارش برف در ارتفاعات و وقوع یخبندان در مناطق سردسیر استان از اوایل وقت فردا دور از انتظار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمیه لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: برای 24 ساعت آینده وضعیت جوی خراسان جنوبی با توجه به تداوم بارندگی ها تا روز چهارشنبه همراه با وزش باد شدید پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: همچنین برای 24 ساعت آینده رگبار شدید و رعد و برق پیش بینی شده  و با توجه به لبریز شدن سد ها و رودخانه های فصلی جاری شدن روان‌آب دور از انتظار نیست.
,
 
,
کارشناس هوا شناسی خراسان جنوبی بیان کرد:در نقاط کوهستانی و مرتفع بارش تگرگ و تشکیل مه قابل پیش بینی است و با تقویت زبانه های پر فشار و ادامه روند کاهشی دما بارش برف در ارتفاعات و وقوع یخبندان در مناطق سردسیر استان از اوایل وقت فردا دور از انتظار نیست.
,
 
,
لطفی عنوان کرد: با توجه به اینکه از روزهای پایانی هفته گذشته تا کنون در خراسان جنوبی شاهد بارندگی هستیم به طبع با کاهش دمایی بین 8 تا 12 درجه رو به رو بوده و این کاهش دما برای 24 ساعت آینده محسوس خواهد بود.
,
 
,
وی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته حاجی آباد با 4 درجه بالای صفر سردترین و نهبندان با 24 درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است.
,
 
,
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: همچنین دمای مرکز استان بین 7 و 20 درجه بالای صفر بوده است.
,
 
,
لطفی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی ها در بیرجند تا صبح امروز به 12 میلی متر رسیده است.
,
 
,
وی یادآور شد: تا کنون روستای درمیان در شهرستان درمیان با 40 میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارندگی استان را به خود اختصاص داده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه