اخبار داغ

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه:

عملکرد دستگاه‌های سمنمن را در ایام نوروز مطلوب ارزیابی می‌کنم

عملکرد دستگاه‌های سمنمن را در ایام نوروز مطلوب ارزیابی می‌کنم
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی استان را در پذیرش و ساماندهی مسافران نوروزی، مطلوب ارزیابی می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ایام نوروز اظهار کرد: شخصا در برخی از مسیرهای تردد مسافران نوروزی حضور یافتم و شاهد حضور منظم و منسجم دستگاه‌های مختلف در ارائه خدمت به مسافران بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با تقدیر از آمادگی دستگاه‌های مختلف استان در ایام نوروز گفت: مطابق آمارهای اعلام شده، در این ایام تردد در محورهای استان سمنان بین 10 تا 15 درصد افزایش یافت و گردشگران و مسافران بیشتری نسبت به سال گذشته از جاذبه‌های استان بازدید کردند.

,

همتی جانمایی اسکان موقت مسافران نوروزی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه در ایام نوروز مدت حضور مسافران در استان سمنان نسبت به سالهای گذشته افزایش یافت که این موضوع ناشی از هماهنگی مطلوب مسئولان استانی و شهرستانی بود.

,

وی با تاکید بر استفاده از تجربه سایر استانها در حوزه گردشگری گفت: برخی از مسئولان فعلی استان سمنان که از سایر نقاط کشور به این استان آمده‌اند تجارب خود را در بخش گردشگری به استان منتقل کرده‌اند و امیدوارم نتایج این موضوع را در سالهای آتی شاهد باشیم.

,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به افزایش تصادفات جرحی در محورهای استان سمنان در ایام نوروز خاطرنشان کرد: در دیدار با مسئولان نیروی انتظامی از آنها خواستیم تا در یک بررسی کارشناسی، علل این موضوع را مشخص کنند تا در سالهای آینده شاهد کاهش تصادفات در ایام نوروز باشیم.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه