اخبار داغ

نگاهی به حاشیه شهر؛

بی توجهی دولت به محلات جنوبی شهر بوشهر/ عضو شورا: محلات جنوبی از نبود کمترین امکانات رنج می برند

بی توجهی دولت به محلات جنوبی شهر بوشهر/ عضو شورا: محلات جنوبی از نبود کمترین امکانات رنج می برند
محلات جنوبی شهر بوشهر که جمعیتی چند برابر از محلات قدیمی شهر بوشهر دارد اما تا کنون هیچ کدام از دستگاه های اجرایی و مدیریت شهری برای توسعه این محلات گام برنداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  شهر بوشهر بوشهر می توان به چند بخش مرکز، سواحل و جنوب تقسیم بندی کرد که در سالهای گذشته به دلیل افزایش جمعیت و تردد مردم در محلات قدیمی برخی از شهروندان به محلات جنوبی مهاجرات کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مردم که اغلب از قشرهای متوسط و سطح پائین جامعه بشمار می آیند از نبود امکانات رفاهی، ورزشی، بهداشتی، فرهنگی، بانک و غیره رنج می برند و مسئولین دستگاه های اجرایی تا کنون نتوانسته اند نیازهای اولیه مردم در محلات جنوبی را رفع کنند.

,

, ,

از عمده مشکلاتی که می توان در این محلات نام برد نبود فضای مناسب درمانی یا پایگاه اورژانس است که هنگام وقوع حادثه ای شهروندان باید با مشکلات بسیاری روبرو شوند و در برخی موارد منجر به حادثه ای جبران ناپذیر می شود.

,

این محلات جنوبی شهر بوشهر که جمعیتی چند برابر از محلات قدیمی شهر بوشهر دارد اما تا کنون هیچ کدام از دستگاه های اجرایی و مدیریت شهری برای توسعه این محلات گام برنداشته است.

,

دولت هیچ اقدامی برای توسعه محلات جنوبی نکرده است

,

بهرام تنگکی با بیان اینکه هیچ کدام از مسولین استان بوشهر توجه به محلات جنوبی ندارند، گفت: محلات جنوبی شهر بوشهر بخصوص محلات تنگک ها که در مسیر نیروگاه اتمی قرار دارند از کمترین امکانات رفاهی و درمانی برخوردار نیستند و مسئولین نسبت به توسعه محلات جنوبی کم توجه هستند.

,

تنگکی اظهار کرد: وقتی یکی از شهروندان در محلات تنگک دچار آسیب دیدگی می شود نیروهای امدادی از زمان وقوع حادثه تا حضور در محل زمان زیادی نیاز داردند که این زمان در برخی موارد موجب اتفاقات جبران ناپذیری می شود.

,

, ,

این شهروند افزود: از مسئولین درخواست داریم تا به محلات جنوبی توجه بیشتری داشته باشند و برای توسعه شهر بوشهر برخی از امکانات رفاهی که در محلات قدیمی دائما در حال تغییر و بروز رسانی است به محلات جنوبی داده شود.

,

محلات جنوبی از نبود کمترین امکانات رنج می برند

,

 کیوان هاشم‌‌زاده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر گفت: محرومیت های بسیار زیادی در محلات جنوبی شهر بوشهر وجود دارد که شورای شهر باید برای رفع این محرومیت ها اقدامات جدی و اساسی داشته باشد.

,

, ,

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر اظهار کرد: مردم محلات جنوبی از کمترین امکانات رفاهی و بهداشتی و درمانی گلایه مند هستند که باید با نگاه متوازن به توسعه شهر توجه ویژه به این محلات شود.

,

هاشم زاده با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای محلات جنوبی درمان است، عنوا کرد: راه اندازی فوریت های پزشکی اورژانس 115 در محلات جنوبی یکی از نیازهای مهم است که باید به آن توجه ویژه شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه