اخبار داغ

کارشناس سیاسی مطرح کرد

دست باز جبهه مقاومت برای مقابله با آمریکا و متحدانش

دست باز جبهه مقاومت برای مقابله با آمریکا و متحدانش
کارشناس سیاسی گفت: با توجه به حرکات اخیر دشمنان، دست جبهه مقاومت برای پاسخ به این اقدامات آمریکا و متحدانش بازتر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسین‌زاده کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با سرایان بیدار، گفت: اقدام آمریکا و کشورهای انگلیس و فرانسه در حمله به سوریه یک تجاوز آشکار است و مشروعیت ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

 

,

وی افزود: خصوصاً در شرایطی که قرار بود کمیته حقیقت‌یاب ادعای آمریکا مبنی بر استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی را بررسی کند و دمشق نیز زمینه را فراهم کرده بود.

,

 

,

کارشناس سیاسی اظهارکرد: خود این مسأله نشان می‌دهد آمریکایی‌ها ادعای دروغین داشته و می‌خواستند این موضوع را بهانه‌ای برای حمله کنند و نگران بودند که نتیجه گزارش کمیته حقیقت‌یاب برخلاف خواسته آنها باشد و این امکان را از دست بدهند.

,

 

,

حسین‌زاده گفت: با این حمله روندها تغییر نمی‌کند اما اوضاع پیچیده‌تر خواهد شد و این وضعیت پیچیده قطعاً به ضرر آمریکا خواهد بود، آمریکایی‌ها مسئول عواقب بعدی اتفاقات آتی منطقه هستند و آن اتفاقات قطعاً به نفع آنها نخواهد بود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: قطعاً با این رفتارها جبهه مقاومت تضعیف نمی‌شود بلکه این جبهه تقویت خواهد شد و امکان مقابله با اقدامات مداخله‌جویانه برای او بیشتر می‌شود و آمریکایی‌ها باید منتظر عواقب اقداماتشان باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه