اخبار داغ

طی دو روز گذشته؛

کارگاه آموزش کارآفرینی و مبانی کسب و کار در زنجان برگزار شد/ افزایش تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی نقص بزرگ جامعه امروز+ تصاویر

کارگاه آموزش کارآفرینی و مبانی کسب و کار در زنجان برگزار شد/ افزایش تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی نقص بزرگ جامعه امروز+ تصاویر
طی دو روز گذشته؛ با حضور 50 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر استان،کارگاه آموزش کارآفرینی و مبانی کسب و کار در زنجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مراسم اختتامیه کارگاه آموزش کارآفرینی و مبانی کسب و کار (بومینو) در زنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, ;,

معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه اموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در راستای پیشگیری از اعتیاد از سوی جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

,

فاطمه جمشیدی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه مابین  جمعیت هلال احمر، وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر،تصریح کرد: این کارگاه با شعار جوانان هلال احمر سازندگان فردای بهتر برگزار شد.

,

, ,

وی با بیان اینکه این کارگاه با حضور 50 نفر در زنجان برگزار شد، افزود: جوانان در این کارگاه در قالب 10 تیم شش نفره گروه بندی شده، طرح های خود را ارائه کرده و دفاع کردند.

,

این مسئول با اشاره به داوری آثار و انتخاب سه تیم برتر،گفت: 100 نفر از اعضای جوانان سازمان هلال احمر کشور در دوره مربیگیری حضور می یابند.

,

"علی یارمحمدی" مدرس این کارگاه نیز اظهار داشت: کارگاه آموزشی بومینو ویژه جوانان هلال احمر توسط سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد.

,

, ,

وی با بیان اینکه این کارگاه به منظور ارائه آموزش های کسب و کارهای نوپا برگزار شد،خاطرنشان کرد: در قالب این کارگاه ها تلاش می شود تا جوانان در آینده بتوانند کسب و کارهای خود را راه اندازی کنند.

,

این مدرس با اشاره به ارائه آموزش های کارآفرینی به جوانان،گفت: نقص بزرگ جامعه امروز تعداد زیاد فارغ التحصیلان بیکار یا منتظر استخدام است که هدایت این قشر به سوی کسب و کار از اهداف این طرح است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه