اخبار داغ

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه:

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور/ دولتمردان دست از تنبلی و کم کاری بردارند

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور/ دولتمردان دست از تنبلی و کم کاری بردارند
مسئول سابق دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ناحیه بسیج ابرکوه گفت: در سال جدید دولتمردان ما باید دست از تنبلی و کم کاری بردارند و با حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی قدم در مسیر توسعه بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین هاشم تقدسی مسئول سابق دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که با توجه به آموزه های دینی باید تصمیم گرفت و بر طبق همین اعتقادات امر نمی کند که هر گاه دشمن عهدشکنی کرد تو بر همان عهد بمان.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرو ابرکوه,

تقدسی ادامه داد: این امر اسلامی در طول تاریخ نیز مشاهده شده و مسلمانان صدر اسلام هرگاه با عهد شکنی مواجه شده اند بر ادامه آن اصراری نداشته اند، لذا اگر دنیا بر قرارداد برجام ایستاد ما نیز ایستادگی می کنیم اما اگر عهدشکنی ایجاد شد ما نیز درصدد آمادگی جبران آن بر می آییم.

,

وی منزوی شدن و بی اعتباری آمریکا در جهان را اولین نتیجه عبور از برجام برشمرد و گفت: آمریکایی ها می دانند اگر از برجام خارج شوند منزوی خواهند شد البته از حماقت ترامپ بعید نیست که چنین کاری را انجام دهد.

,

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه قصه ایجاد بحران در سوریه را ایجاد محیط امن برای رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: تمام این تهدیدها و حملات به سوریه با هدف به حاشیه بردن مسئله فلسطین است و اینکه جمهوری اسلامی دراین مساله صبوری می کند نشانه این است که هر جا منافع ایران و متحدان لازم باشد پاسخ مناسب را خواهد داد.

,

تقدسی ادامه داد: برجام از همان ابتدا نسخه شفابخش نبود، اما به اصرار دولتمردان این اتفاق صورت گرفت و حمایت رهبر انقلاب از این پیمان نیز به دلیل ایجاد فضای آزاد برای دولت بود.

,

وی تاکید کرد: تحریم های پی در پی امروز و نقض پیمان نیز ماهیت آمریکا را بیش از پیش آشکار کرد و به همه بویژه دولتمردان ما فهماند که تنها نسخه شفابخش کشور، اقتصاد مقاومتی است.

,

این مقام مسئول افزود: در سال جدید دولتمردان ما باید دست از تنبلی و کم کاری بردارند و با حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی قدم در مسیر توسعه بردارند.

,

وی وظیفه مردم را حمایت و خرید تولیدات ایرانی عنوان کرد و گفت: هیچ دولتی دلسوز ایران نیست و ما چاره ای جز ایستادن بر روی پاهای خود نداریم.

,

انتهای پیام / ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه