اخبار داغ

همزمان با هفته بزرگداشت معلم:

بیش از ۲۰۰ پیشکسوت و معلم در بروجرد تجلیل می شوند

بیش از ۲۰۰ پیشکسوت و معلم در بروجرد تجلیل می شوند
رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: تجلیل بیش از 200 پیشکسوت و معلم در بروجرد و پیاده روی خانوادگی فرهنگیان از مهمترین برنامه های هفته معلم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "شهاب روزبهانی" رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: برنامه های هفته معلم همه ساله از 12 اردیبهشت ماه آغاز می شود که امسال این برنامه با نیمه شعبان تقارن یافته و قرار است برنامه های متنوعی برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: همزمان با روز نیمه شعبان همایش پیاده روی خانوادگی فرهنگیان در بروجرد برگزار می شود و در پایان، پس از اجرای چند برنامه به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا می شود.

,

 

,

روزبهانی از برگزاری جشن روز معلم خبر داد و افزود: جشن روز معلم 17 اردیبهشت ماه با حضور فرهنگیان برگزار می شود و از 200 معلم نمونه و پیشکسوت فرهنگی در حوزه های مختلف تجلیل خواهد شد.

,

 

,

به گفته وی حدود سه هزار و 500 معلم در مقاطع مختلف تحصیلی در بروجرد مشغول به خدمت هستند اما همچنان با کمبود نیرو مواجه هستیم به طوری که در مقطع ابتدایی 120 نیرو نیاز است.

,

 

,

رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: امسال آزمون استخدامی برگزار خواهد شد و حدود 50 نیرو سهمیه بروجرد است اما با استخدام این تعداد همچنان کمبود نیرو وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه