اخبار داغ

شهردار شهرصالحیه:

پروژه پل وحدت بزرگترین پروژه مواصلاتی بهارستان است

پروژه پل وحدت بزرگترین پروژه مواصلاتی بهارستان است
شهردار شهرصالحیه گفت: تکمیل پروژه بزرگ مواصلاتی پل وحدت، خروج از بن بست شهری را در صالحیه عینیت می‌بخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه کمربندی صالحیه – واوان، بیان داشت: بدون تردید تکمیل این پروژه سبب خروج شهرصالحیه از بن بست و شکوفایی شهر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی با تشریح جزئیات اجرای این پروژه و روند اجرایی آن، تبیین کرد: درحال حاضر عملیات بتن ریزی پایه‌های بتنی واقع در ضلع شرقی پل وحدت در مسیر کمربندی صالحیه - واوان درحال انجام می باشد و پروژه با قت و سرعت مناسبی درحال پیشرفت می باشد.  

,

قربانی در ادامه با بیان اینکه پروژه کمربندی صالحیه – واوان تاثیر به سزایی در کاهش ترافیک شهرصالحیه و همچنین شهرستان بهارستان خواهد داشت، عنوان داشت: این اقدام که پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه پل وحدت را رقم خواهد زد، در مرحله دیگر وارد بخش مطالعات عینی و میدانی عرشه پل خواهد شد .

وی پروژه پل وحدت را بزرگترین پروژه مواصلاتی شهرستان بهارستان برشمرد و تصریح کرد: این پروژه با ۱۰ پایه بتنی، حفاری ۶۴ شمع و به طول ۱۰۰ متر در سال جاری بهره برداری می شود و خواسته دیرینه شهروندان شهرصالحیه را به منظور خروج از بن بست شهری عینیت می بخشد ، تا به این وسیله گام دیگری در جهت رشد و شکوفایی شهرصالحیه برداشته شود.

شهردار شهرصالحیه درپایان باتوجه به سختی‌های اجرای پروژه احداث پل وحدت و روند اجرایی آن، خاطرنشان کرد: این پروژه بر روی بستر رودخانه سالور و به منظور رفع اساسی‌ترین مانع در مسیر احداث کمربندی صالحیه - واوان اجرا می گردد  که تاکنون پیشرفت مناسب و قابل قبولی داشته است.

, .,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه