اخبار داغ

دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور؛

آذرشهر و اسکو صاحب یک نماینده می‌شوند/ الحاق حوزه انتخابیه هریس به تبریز در مجلس یازدهم/ افزایش تعداد نمایندگان عجب‌شیر و مراغه

آذرشهر و اسکو صاحب یک نماینده می‌شوند/ الحاق حوزه انتخابیه هریس به تبریز در مجلس یازدهم/ افزایش تعداد نمایندگان عجب‌شیر و مراغه
نماینده مردم تبریز، ‌آذرشهر و اسکو از تفکیک حوزه انتخابیه آذرشهر و اسکو از تبریز در مجلس یازدهم خبر داد و تحقق این امر را منوط به تصویب مصوبه‌ی کمیسیون شوراها در صحن علنی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به احتمال تغییر در حوزه‌های انتخابیه آذربایجان‌شرقی در مجلس یازدهم ابراز داشت: بر اساس طرح مصوب کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، حوزه‌های انتخابیه آذرشهر و اسکو از تبریز جدا شده و مشترکاً یک نماینده خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: همچنین حوزه انتخابیه اهر از هریس جدا شده و با الحاق حوزه انتخابیه هوراند، شهرستان‌های اهر و هوراند مشترکاً دارای یک نماینده خواهند بود.

,

دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه تفکیک و ادغام حوزه‌های انتخابیه براساس ترکیب جمعیتی صورت می‌گیرد، از الخاق حوزه‌ انتخابیه هریس به تبریز خبر داد و تصریح کرد: در مجلس آتی به تعداد نمایندگان آذربایجان‌شرقی اضافه شده و شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر، مشترکاً دارای 2 نماینده خواهند بود.

,

گفتنی است؛ درحال حاضر حوزه انتخابیه عجب‌شیر و مراغه دارای یک نماینده است و در صورت تصویب مفاد این طرح در صحن علنی، شاهد اعمال تغییر در ترکیب نمایندگان استان و تقسیمات حوزه انتخابیه خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه