اخبار داغ

استاندار اردبیل:

مبارزه با مواد مخدر باید از "گفتمان" به مرحله "اجرایی" برسد

مبارزه با مواد مخدر باید از "گفتمان" به مرحله "اجرایی" برسد
استاندار اردبیل گفت: مبارزه با مواد مخدر باید از مرحله گفتمان به مرحله اجرایی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما اکبر بهنام جو استاندار اردبیل صبح امروز در هفتمین همایش منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر که در سالن ولایت برگزار شد اظهار کرد: برای داشتن جامعه ای پویا، توانمند و توسعه یافته باید در مسیر مبارزه با مواد مخدر حرکت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با تاکید بر لزوم همگانی کردن مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: متاسفانه در بحث اعتیاد در استان همانند کل کشور، وضعیت مطلوبی نداریم، لذا باید نهادها، ادارات، دانشگاه‌ها و دیگر ارگان‌ها با برنامه ریزی مناسب و مشخص کردن وظایف خود، در راستای کند کردن روند رو به رشد اعتیاد در بین جوانان گام بردارند.

,

 بهنام‌جو به موضوع اشتغال در بحث پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان، ایجاد اشتغال 20 هزار نفری در سال جاری هدف گذاری شده است.

,

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید در راستای اشتغال افراد معتادی که ترک اعتیاد کرده‌اند نیز برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد گفت: ضرورت دارد مبارزه با مواد مخدر از مرحله گفتمان به مرحله اجرایی برسد و در این مسیر اقدامات عملی دستگاه‌های مختلف باید یک امتیاز مثبت برای انها تلقی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه