اخبار داغ

گلایه شهروندان از وضعیت نمازخانه های بیمارستان امام سجاد یاسوج؛

وفایی:نمازخانه ها به محل خواب و خوراک تبدیل شده است!/مشکلی که با افتتاح مسجد و همراه سرای بیمارستان حل خواهد شد

وفایی:نمازخانه ها به محل خواب و خوراک تبدیل شده است!/مشکلی که با افتتاح مسجد و همراه سرای بیمارستان حل خواهد شد
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج گفت: شهروندان از نماز خانه برای خوردن غذا و محل استراحت استفاده می کنند و گاهی نیز در آن می خوابند و نظافت آن مکان را نیز رعایت نمی کنند،در حالی که قبل از عید موکت همه نمازخانه ها تعویض شد اما اکنون وضعیت آن را ببینید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، یکی از شهروندان یاسوجی تصاویری از وضعیت نمازخانه یکی از طبقات بیمارستان امام سجاد یاسوج برای این پایگاه خبری ارسال کرده است و از نامناسب بودن وضعیت آن گلایه مند هستند که چرا بهداشت در این نمازخانه ها رعایت نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

در همین خصوص با رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج گفت و گو کرده ایم که در زیر می خوانید؛

,

فرزاد وفایی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: در هر طبقه درمانی بیمارستان یک نمازخانه وجود دارد که چند ماهی یک بار موکت آن ها تعویض می شود اما اکنون خود شما بروید و ببنید که همراهان بیماران چگونه از آن استفاده کرده اند.

,
, ,

رییس بیمارستان امام سجاد یاسوج افزود: ما یک نمازخانه مرکزی در سیستم اداری داریم که 80 نفر ظرفیت دارد، بخش درمانی و فضای درمانی بیمارستان کم است و نمی توان توقع داشته باشیم که یک اتاق درمان را حذف کنیم و به نمازخانه اختصاص دهیم تا زمانی که زایشگاه افتتاح نشود فضای فیزیکی نماز خانه در همین حد است و نمی توان آن را افزایش داد.

,

وی ادامه داد: در آینده و بعد از افتتاح زایشگاه جدید  در بیمارستان، نمازخانه جدید نیز راه اندازی می شود پکیج کامل نمازخانه ها از جمله سجاده، مهر قبله نما، مدام تعویض می شود اما متاسفانه با استفاده نامناسبی که از این نمازخانه ها می شود اکنون  تجهیزات آن در حالی که 10 اسفند تعویض شده است وضعیت نامناسبی دارند.

,
, ,

وفایی تصریح کرد: نیروهای خدماتی ما مدام این نماز خانه ها را تمیز می کنند ما هنوز سخت نگرفته ایم که درب نمازخانه را ببندند و فقط وقت اذان باز کنند  اما با افتتاح نمازخانه مرکزی که در طبقه هم کف قرار دارد درب این نمازخانه ها نیز بسته می شود و مسجدی نیز در محوطه بیمارستان کلنگ زنی شده است که در آینده افتتاح می شود.

,

رییس بیمارستان امام سجاد یاسوج با اشاره به همراه سرای بیمارستان امام سجاد گفت: همراه سرای بیمارستان امام سجاد که خیر ساز است اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که  اگر حمایت خیرین ادامه داشته باشد در هفته دولت افتتاح و بخشی از مشکلات همراهان بیماران نیز  بر طرف می شود.

,

وی گفت: متاسفانه ما نیز از مردم گلایه مند هستیم چرا که قداست نمازخانه را حفظ نمی کنند در این رابطه 80 درصد مردم مقصر هستند چرا که از نماز خانه برای خوردن غذا و محل استراحت استفاده می کنند و گاهی نیز در آن می خوابند در هر طبقه یک نمازخانه وجود دارد که گاهی می بینیم همراهان بیماران تا صبح در آن می خوابند و نظافت آن مکان را نیز رعایت نمی کنند قبل از عید موکت همه نمازخانه ها تعویض شد اما استفاده نامناسبی از آن ها می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه