اخبار داغ

دبیر هیئت کاراته استان زنجان:

کسب 9 مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاهای استان زنجان در مسابقات بین‌المللی ارمنستان/ دورخیز کاراته زنجان برای المپیک 2020

کسب 9 مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاهای استان زنجان در مسابقات بین‌المللی ارمنستان/ دورخیز کاراته زنجان برای المپیک 2020
دبیر هیئت کاراته استان زنجان از کسب 9 مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاهای استان زنجان در مسابقات بین‌المللی ارمنستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به امسال لیگ‌های استانی برای سبک‌های کنترلی و غیرکنترلی برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات به بعد از پایان امتحانات دانش آموزان در مدارس برنامه‌ریزی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ,

وی به برگزاری مسابقات انتخابی بسیج استان ابراز کرد: این مسابقات 31 فروردین ماه در زنجان برگزار خواهد شد.

,

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به برنامه هیئت برای اعزام ورزشکاران به مسابقات انتخابی تیم ملی در تمامی رده‌های سنی عنوان کرد: به احتمال زیاد مجوز میزبانی یکی از انتخابی‌های تیم ملی که در رده نوجوانان یا امید خواهد بود را برای استان زنجان بگیریم.

,

وی با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین کاراته میزبان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در المپیک جوانان برنامه داشتیم و متاسفانه نفرات‌مان در آخرین مرحله اردو حذف شدند اما برای المپیک 2020 برنامه ویژه‌ای داریم.

,

نوروزی با اشاره به اینکه سعی داریم نفراتی را در المپیک 2020 در قالب تیم ملی داشته باشیم، گفت: به دنبال این هستیم تا دوباره اسم کاراته زنجان را به سر زبانها بیندازیم.

,

وی با اشاره به حضور کاراته‌کاهای استان در مسابقات بین المللی بیان کرد: تیم بانوان خرمدره به مسابقات بین‌المللی جام ستارگان ارمنستان اعزام شده بود که توانست سه طلا، دو نقره و چهار برنر کسب کند.

,

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه در طول سال اعزام به مسابقات بین‌المللی خواهیم داشت، اظهار کرد: دوره‌های مربیگری و داوری نیز امسال همانند سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به حضور مربیان زنجانی در تیمهای ملی کاراته افزود: رمضان بازرگان سرپرست تیمهای ملی، شهاب سطانی، حسن روحانی و حسین روحانی نیز به عنوان مربی در تیمهای ملی فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه