اخبار داغ

شهروند خبرنگار جازموریان؛

کلنگ انتخاباتی که برای مردم محمد آباد کتکی آب نشد+عکس

کلنگ انتخاباتی که برای مردم محمد آباد کتکی آب نشد+عکس
نمدادی فر شهروند خبرنگار رودبار ما ساکن روستای محمد آباد کتکی بخش جازموریان گزارشی را ارسال کرده و گفته است که هر گاه فصل انتخابات از راه میرسد کلنگ لوله کشی اب اشامیدنی این روستا توسط برخی مسئولان به زمین زده می شود و این وعده انتخاباتی هیچ گاه نتوانسته است کام روستائیان را شیرین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما؛آنچه مسلم است آب یکی از نیازهای اساسی و مهم بشر است که نبود آن باعث بروز مشکلاتی برای کشور می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

هنوز برخی از روستاهای بخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب نظیر زیران و محمد آباد کتکی از وجود آب شرب آشامیدنی سالم بی بهره اند و مردم از آب کشاورزی جهت آشامیدن استفاده می کنند.

,

روستای محمداباد کتکی در۴۵کیلومتری شهرستان رودبارجنوب و۲۵کیلومتری بخش جازموریان واقع شد باجمعیتی بالغ بر۳۵۰۰نفر اما مردم این روستا با گذشت چندین سال از انقلاب اسلامی هنوز از نعمت آب آشامیدنی سالم بی بهره اند.

,

, ,

به گفته نمدادی فر شهروند خبرنگار رودبار ما ساکن روستای محمد آباد کتکی بخش جازموریان هر گاه فصل انتخابات از راه میرسد کلنگ لوله کشی  اب اشامیدنی محمد آباد کتکی توسط  برخی مسئولان به زمین زده می شود و این وعده انتخاباتی هیچ گاه نتوانسته است کام روستائیان را شیرین کند.

,

, ,

وی ادامه داد: هرگاه نزدیک یک انتخابات می شود کلنگ لوله کشی آب این روستا بر زمین زده می شود تا انتخابات بعد و این وعده مسئولان هیچ گاه نتوانسته است که کام روستانشینان را شیرین کند.

,

نمدادی فر عنوان کرد:زنان روستا برای تامین آبی شرب آشامیدنی مورد نیاز باید مسافت 3کیلومتری تا نزدیکترین موتور پمپ کشاورزی را طی کنند و آب را تهیه کنند.

,

, ,

یکی دیگر از ساکنان محمد آباد گفت: ای کاش هرسال انتخابات بود،یادم می آید تقریبا ده سال پیش از موتور جلال مرادی شروع به کندن لوله آب آشامیدنی کردند و بیل مکانیکی چند متری چاله کند ولوله  گذاشتن ولی طولی نکشید که این عملیات متوقف شد و دیدیم که لوله ها را بار میزنند.

,

, ,

وی خاطرنشان کرد: وقتی اهالی اهالی روستا موضوع را جویا شدند در پاسخ آنها گفتند که  قطر این لوله ها کوچک است چند سال بعد دیدیم ای بابا دوباره کلنگ افتتاحیه به زمین خورد،خوب ما هم هستیم!!!این بار هم لوله کشی نصف کاره رها شد و احتمالا باید تا انتخابات بعدی منتظر کلنگ زنی باشیم.

,

, ,

علی ای حال، با این وجود به گفته برخی کارشناسان بی آبی در کمتر از ۲۵سال آینده شرق و جنوب کشور را از سکنه خالی می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه