اخبار داغ

همدلی مسئولان برای عمران و آبادانی/ تلاش جهادی برای رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین خرم آباد

همدلی مسئولان برای عمران و آبادانی/ تلاش جهادی برای رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین خرم آباد
نماینده مجلس،مسئولان استانی و شهرستانی در یک بازدید میدانی در جریان مشکلات مردم حاشیه شهر خرم آباد قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک شامگاه دوشنبه استاندار لرستان ، فرمانده سپاه خرم آباد ، فرماندار ، معاون سیاسی امنیتی استانداری، شهردار ، مدیر کل بهزیستی و کمیته امداد استان ، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر و برخی از مدیران دوایر دولتی از محلات حاشیه شهر همچون فلک الدین،پاچنار ، کوی علی آباد ، اسد آبادی و گل سفید بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سفیر افلاک,

 

,

مسئولین ضمن بازدید میدانی از محلات با معتمدین محلات و برخی رؤسای موسسات خیریه مردمی در این مناطق پیرامون بیان مشکلات، آسیب ها و فرصت های موجود در محلات گفت و گو کردند.

,

 

,

بازدید استاندار و فرمانده سپاه خرم آباد از مناطق حاشیه شهر

, بازدید استاندار و فرمانده سپاه خرم آباد از مناطق حاشیه شهر,

 

,

سرهنگ پاسدارماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه خرم آباد در حاشیه این بازدید گفت: همانطوری که روز پنج شنبه به همراه آقای ملکشاهی راد؛نماینده مردم خرم آباد در این محلات حضور یافتیم امروز با حضور مدیران شهری و استان به دل محلات محروم و حاشیه شهر خرم آباد آمدیم.

,

 

,

وی افزود: امروز مدیران شهرستان با روحیه ای انقلابی و جهادی و با توجه به این که شرایط آب و هوایی ،چندان مساعد نبود به محلات آسیب دیده آمدند تا از نزدیک ضمن مشاهده مشکلات مردم در راستای رفع هر چه سریعتری معضلات محلات آسیب دیده سطح شهر اقدام شود.

,

 

,

بازدید استاندار و فرمانده سپاه خرم آباد ازموسسه خیریه با ب الحوائج

, بازدید استاندار و فرمانده سپاه خرم آباد ازموسسه خیریه با ب الحوائج,

 سرهنگ بازگیر اظهار داشت:وجود برخی نابسامانی ها در مناطق حاشیه نشین شهر ،بیکاری ،فقر و اعتیاد باعث شده تا آسیب های اجتماعی در این مناطق بیش تر نمود داشته باشد.

,

 

,

وی تأکید کرد: بسیجیان ما از مدت ها پیش از طریق مساجد و پایگاه های مقاومت کار شناسایی و بررسی آسیب ها ،فرصت ها و تهدیدات حاکم بر این محلات را آغاز کرده اند و الحمد الله به نتایج مثبتی هم رسیدند.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با اشاره به فعالیت مؤسسات خیریه ای همچون همای رحمت و باب الحوائج در منطقه پاچنار وعلی آباد گفت: حقیقتا فعالیت جوانان ما در قالب گروه های جهادی باعث کاهش چشم گیر آسیب های اجتماعی در این مناطق شده است.

,

 

,

بازدید فرمانده سپاه خرم آباد و ملکشاهی راد از مناطق آسیب دیده خرم آباد

, بازدید فرمانده سپاه خرم آباد و ملکشاهی راد از مناطق آسیب دیده خرم آباد,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد اذعان داشت:اگرچه کار خدمات رسانی به مردم این مناطق از مدت ها پیش توسط مردم،بسیج،مؤسسات خیریه و برخی ادارات همچون شهرداری،کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده است اما اگر این خدمات در قالب یک مدیریت واحد بهینه سازی شود قطعا اثربخش تر خواهد بود.

,

 

,

سرهنگ بازگیر بیان کرد: امروز با حضور استاندار و دیگر مسئولین شهرستان وضعیت برخی اسکان های غیررسمی و منازل حاشیه شهر که سند نداشته و در مکان های نامناسب و غیر مجاز ساخته شده اند بررسی شد.

,

 

,

وی افزود:استفاده از خانه های مسکن مهر با دادن تسهیلات  بلاعوض و کم بهره به مالکان این منازل از جمله راهکارهای ارائه شده در این زمینه بود.

,

 

,

مسئولین در محلات حاشیه شهر خرم آباد

, مسئولین در محلات حاشیه شهر خرم آباد,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد با اشاره به  این که برخی مناطق حاشیه شهر از ظرفیت گردشگری برخوردار هستند گفت: با احداث مجتمع های فرهنگی آموزشی،مساجد،سالن های ورزشی و پارک و محیط های تفریحی در این مناطق در صدد رشد و ارتقای سطح فرهنگ مردم این مناطق هستیم.

,

 

,

سرهنگ بازگیر خاطرنشان کرد:متأسفانه یکی از مشکلات اصلی و ریشه ای اکثر مردم این محلات وجود اعتیاد و به تبع آن افراد معتاد است که بحمد الله با اجرای طرحی با عنوان کرامت یک و 6 گام شناسایی،بسترسازی،بیان آسیب ها،اقدام قاطع،درمان ،صیانت،اعطای تسهیلات و ایجاد شغل برای  معتادین بهبود یافته گام های مثبتی در راستای مبارزه با مواد مخدر برداشته شده است.

,

 

,

بازدید استاندار و فرمانده سپاه خرم آباد از مناطق حاشیه شهر1

, بازدید استاندار و فرمانده سپاه خرم آباد از مناطق حاشیه شهر1,

 

,

وی هم چنین در رابطه با راه اندازی برخی کارگاه های مشاغل خانگی در سطح برخی محلات و استقبال مردم از این طرح گفت: در مناطق حاشیه نشین به اعطای حداقل تسهیلات به دنبال اشتغال ارزان و خانگی برای زنان بدسرپرست و بی سرپرست هستیم تا با کسب درآمد مایحتاج زندگی خود را فراهم کنند.

,

 

,

فر مانده سپاه خرم آباد با ابراز امیدواری از حضور مسئولین و نمایندگان شهرستان در این مناطق آسیب دیده گفت: ان شاء الله با روحیه انقلابی و کار و تلاش جهادی به زودی شاهد رشد فرهنگی ،عمرانی محلات آسیب دیده حاشیه شهر باشیم.

,

 

,

 

,

بازدید استاندار و فرمانده سپاه خرم آباد از مناطق حاشیه شهر2

, بازدید استاندار و فرمانده سپاه خرم آباد از مناطق حاشیه شهر2,

 

,

امروز نماینده مجلس،مسئولان استانی و شهرستانی آمدند و در کنار هم، مشکلات مردم حاشیه شهر خرم آباد به عنوان مرکز استان را از نزدیک دیدند؛ و حالا ضمن بازدید میدانی از محلات حاشیه شهر به معتمدین محل برای رفع مشکلات مردم  حاشیه شهر من جمله تعیین تکلیف برخی منازل بدون سند ،آسفالت،جدول کشی و مهار آب های سطحی ،احداث سالن های ورزشی فرهنگی ،مبارزه با مواد مخدر و استقرار کیوسک های نیروی انتظامی در برخی محلات آسیب پذیرتر قول دادند باید منتظر بود و دید با کار و تلاش مدیران شهرستان تا چه اندازه و در چه بازه زمانی شاهد رشد فرهنگی ،عمرانی محلات حاشیه شهر هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه