اخبار داغ

حضور ۶۰ دانش آموز فیروزکوهی در آزمون نهایی مسابقه درس هایی از قرآن

حضور ۶۰ دانش آموز فیروزکوهی در آزمون نهایی مسابقه درس هایی از قرآن
مرحله منطقه ای آزمون نهایی مسابقات درس هایی از قرآن، با حضور ۶۰ دانش آموز در مقطع متوسطه اول و دوم در شهرستان فیروزکوه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، مرحله منطقه ای آزمون نهایی مسابقات درس هایی از قرآن، با حضور ۶۰ دانش آموز در مقطع متوسطه اول و دوم در شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

آزمون نهایی مسابقات درس هایی از قرآن با حضور ۲۲ دانش اموز پسر و ۳۸ دانش آموز دختر در مدارس شهید مطهری و ۱۷ شهریور شهرستان فیروزکوه ۲۹ فروردین ماه برگزار شد.

,

درویشی معاون پرورشی آموزش وپرورش فیروزکوه در این باره گفت: هدف از برگزاری این آزمون توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی، به ویژه فرهنگیان که پیشتاز عرصه علم و ادب هستند و همچنین ایجاد زمینه تدبیر در آیبات قرآن و آموزش مهارت های اجتماعی در زندگی در بین دانش آموزان عزیز است.

,

وی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات اذعان داشت: این مسابقات در مرحله منطقه ای و در بین دانش آموز دختر و پسر در مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می شود؛ محتوای سوالات از برنامه قرآنی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی که از رسانه ملی پخش می شود گرفته می شود.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه