اخبار داغ

فعال سیاسی:

حضور نظامی آمریکا در سوریه برای حفظ منافع رژیم صهیونیستی است

حضور نظامی آمریکا در سوریه برای حفظ منافع رژیم صهیونیستی است
فعال سیاسی گفت: بزرگترین دشمن ایران در منطقه رژیم صهیونیستی است و امروز ایران با حضور در سوریه و قرار گرفتن در پشت مرزهای رژیم صهیونیستی، هم مرز با رژیم صهیونیستی شده است و این رژیم تیزی چاقوی جمهوری اسلامی را زیر گلوی خودش احساس می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد شبانی فعال سیاسی در گفتگو با خاورستان؛ اظهارکرد: جریان سوریه به جاهای خوبی می رسد و سوریه در حال فائق شدن بر تروریست ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: نباید این جریان را محدود ببینیم و بگوییم الان که تروریست ها در حال نابودی هستند، باید ایران به منطقه خودش برگردد، بلکه ما باید همچنان از جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها دفاع کنیم.
,
 
,
فعال سیاسی گفت: بزرگترین دشمن ایران در منطقه رژیم صهیونیستی است و امروز ایران با حضور در سوریه و قرار گرفتن در  پشت مرزهای رژیم صهیونیستی، هم مرز با رژیم صهیونیستی شده است و این رژیم تیزی چاقوی جمهوری اسلامی را زیر گلوی خودش احساس می کند.
,
 
,
شبانی با بیان اینکه حضور ایران در سوریه برای استکبار و رژیم صهیونیستی خطرناک است تصریح کرد: برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی، باید ایران از سوریه خارج شود و همچنین لازم است که در این خصوص آمریکا نیروی نظامی وارد منطقه کند.
,
 
,
وی ادامه داد: برای رفتن ایران از سوریه، ابتدا پیاده نظام دشمن در داخل شروع متشنج کردن فضا، انتقاد از حضور ایران در سوریه و سوق دادن افکار عمومی به این سمت که باید ایران از سوریه برود می کنند، در حالی که اگر ایران از سوریه برود، این موضوع به ضرر جبهه مقاومت و به سود اسرائیل است.
,
 
,
فعال سیاسی با بیان اینکه راه دوم برای تامین امنیت اسرائیل هم افزایش نیروی نظامی آمریکا در سوریه است افزود: آمریکا برای این حضور به دنبال بهانه است و از طریق شلیک یک گاز شیمیایی و انفجار یک بمب شیمیایی در منطقه تحت تصرف صهیونیست ها در اطراف دمشق این بهانه را به دست می آورد.
,
 
,
شبانی ادامه داد: اما انفجار این بمب شیمیایی در حالی صورت می گیرد که در حالی است که سوریه در مراحل آخر پاکسازی و آرادسازی غوطه شرقی و شهرک دوما و از بین بردن صهیونیست ها است و آمریکا عامل این انفجار را سوریه اعلام می کند.
,
 
,
وی تصریح کرد: با توچه به اینکه سوریه در مراحل پایانی آزادسازی است، چرا باید بشار اسد باید در این منطقه از بمب شیمیایی استفاده کند و کار اشتباهی کند که تمام دنیا علیه او موضع بگیرد؟ این کار برای دولت سوریه هیچ منفعتی ندارد اما برای دشمنان این کشور منافع زیادی دارد و مشخص می شود انفجار این بمب به وسیله دیگران انجام شده است.
,
 
,
فعال سیاسی اظهارکرد: با توجه به اینکه آمریکا به دنبال راهی برای ورود نیروهای نظامی به منطقه برای تامین امنیت اسرائیل بود، دولت آمریکا به بهانه مبارزه با تسلیحات شیمیایی و بشار اسد به عنوان استفاده کننده از بمب شیمیایی، در این منطقه حضور و لشکرکشی نظامی می کند.
,
 
,
شبانی با اشاره به حضور آمریکا در منطقه و ایجاد تهدید برای دشمنان اسرائیل و محور مقاومت گفت: این حضور سبب شده تا دیگرانی را هم مجبور به پرداخت هزینه کند، چرا که سیاست آمریکا پس از روی کار آمدن ترامپ این است که نباید به تنهایی هزینه دفاع از اسرائیل و مقابله با محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را بپردازد و قبلا خودشان این استراتژی را تایید کرده اند.
,
 
,
وی بیان کرد: در حادثه انفجار بمب شیمیایی در دوما و مقابله آمریکا با این موضوع، آمریکا عربستان را ملزم به پرداخت هزینه حضورش در منطقه و انگلیس و فرانسه را هم مجبور به حضور نظامی در منطقه کرد به این دلیل که نباید به تنهایی بجنگد و سربازان انگلیسی و فرانسوی هم باید وارد منطقه شوند.
,
 
,
فعال سیاسی با بیان اینکه پیش بینی می شود که قرار است آمریکا در منطقه حضور بلند مدت داشته باشد افزود: عملیات نظامی آمریکا در سوریه نشان داد که هدف اصلی آنها ساقط کردن دولت بشار اسد نیست، بلکه اصل مقابله با محور مقاومت و حفظ منافع رژیم صهیونیستی است.
,
 
,
شبانی تصریح کرد: اما جبهه مقاومت قوی تر از همیشه و تکلیف آن روشن است، یادمان نمی رود که در جریان جنگ سوریه دهها کشور دست به دست هم دادند تا سوریه و محور مقاومت را نابود کنند، اما در سال های اول ایران و سوریه و الان ایران، روسیه و سوریه در برابر سهم خواهی استکبار ایستاده اند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه حضور ایران در منطقه و دفاع از جبهه مقاومت ریشه در اعتقادات و بر مبنای دین اسلام است یادآور شد: اما دلیل حضور روسیه در منطقه و کمک به محور مقاومت،  دفاع از منافع خودش است، به همین دلیل نباید از روسیه انتظار مواجهه ای مثل مواجهه ایران با استکبار داشته باشیم.
,
 
,
فعال سیاسی با اشاره به اینکه آمریکا حضور بلندمدت در منطقه خواهد داشت و آنچه که آنها را اذیت می کند حضور ایران در سوریه و پشت مرزهای اسرائیل است اظهارکرد: حملات اسرائیل به نیروهای ایران در خاک سوریه، زدن نیروهای مدافع حرم و محور مقاومت به وسیله پیاده نظام رژیم صهیونیستی در داخل ایران و فشاری که توسط آمریکا بابت این حضور در سوریه به ایران وارد می شود، همه به این دلیل است که دشمن فهمیده جمهوری اسلامی ایران برای امنیت رژیم صهیونیستی خطرناک است، و در مقابل سبب تامین امنیت ایران در خارج از مرزها می شود.
,
 
,
شبانی گفت: بر اساس وعده های الهی و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، قطعا جبهه حق پیروز این میدان خواهد بود و حضور آمریکا مثل همه دخالت های نظامی که در منطقه داشته است، باز هم سودی برایش نخواهد داشت و مردم این منطقه و ملت های مومن هستند که تکلیف منطقه را روشن خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه