اخبار داغ

فرمانده انتظامی چناران خبر داد:

دستبند پلیس بر دستان اراذل‌ و اوباش چنارانی

دستبند پلیس بر دستان اراذل‌ و اوباش چنارانی
فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: پلیس شهرستان چناران در یک اقدام قاطع و ضربتی، ۴ نفر از اراذل‌واوباش متواری را دستگیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ برات اویسی در گفت‌وگو با ندای چناران اظهار داشت: روز گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با اراذل‌واوباش در سطح شهرستان چناران به اجرا درآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: مأموران دایره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت عمومی پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی متوجه حضور تعداد چهار نفر از اراذل‌واوباش متواری در یک‌منزل مسکونی در حاشیه شهر چناران شدند که بلافاصله با هماهنگی قضائی به آدرس مربوطه اعزام شدند.

,

اویسی تصریح کرد: مأموران این فرماندهی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان، 2 قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی غیرمجاز کشف کردند.

,

وی عنوان کرد: افراد دستگیرشده همگی دارای سوابق متعددی درزمینهٔ نزاع دسته‌جمعی، مزاحمت و ... بوده که پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان و حمایت‌های دستگاه قضائی بیان داشت: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیرقانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه