اخبار داغ

تحولات سوریه؛

عملیات پاکسازی مناطق شمالی محله «زینبیه» دمشق+ تصاویر

عملیات پاکسازی مناطق شمالی محله «زینبیه» دمشق+ تصاویر
نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای مقاومت برای انجام عملیات جدید در شمال محله زینبیه، راهی منطقه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از پاکسازی کامل غوطه شرقی دمشق، نیروهای ارتش سوریه، گارد ریاست جمهوری و مقاومت به منظور امن کردن مناطق شمالی محله«زینبیه» در جنوب دمشق، راهی منطقه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری«دمشق الان» سوریه اعلام کرد: نیروهای سوری و مقاومت در ابتدای عملیات خود در منطقه قصد دارند با پاکسازی مناطق«یرموک و حجرالاسود»، به حضور عناصر گروه تروریستی داعش در جنوب شهر دمشق پایان دهند.

,

بر اساس اعلام سایت خبری«دمشق الان»، نیروهای سوری و مقاومت شمار زیادی از نیروهای خود را در محله«القدم» واقع در غرب منطقه«حجرالاسود» مستقر کرده اند و رزمنده ها منتظر آغاز عملیات جهت پایان دادن به داعش در منطقه هستند.

, ,
syria (2)
,
syria (2)
, syria (2), syria (2),
,
syria (3)
,
syria (3)
, syria (3), syria (3),
,
syria (4)
,
syria (4)
, syria (4), syria (4),

منابع میدانی به رسانه های سوری اعلام کردند: عملیات پاکسازی محله های جنوبی دمشق به دلیل«تراکم بالای ساختمان ها در محله ها، جود تونل های حفر شده توسط تروریست ها و …» به کندی و با دقت بالایی انجام خواهد شد.

,

همزمان با نزدیک شدن عملیات نیروهای سوری و مقاومت، چند گروه از تروریست های حاضر در شهرک های«ببیلا، بیت سحم و یلدا» خواهان مذاکره با دولت سوریه جهت خروج از منطقه هستند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تروریست ها قصد دارند با تحویل دادن سلاح های سنگین خود، جنوب دمشق را به مقصد شمال سوریه ترک کنند.

,

حدود 12 کیلومتر مربع از مناطق جنوبی شهر دمشق شامل محله های«حجرالاسود، ببیلا، بیت سحم، یلدا، الیرموک و …» تحت اشغال گروه های تروریستی «جبهه النٌصره و داعش» است.

,

تروریست های حاضر در مناطق ذکر شده، در چند سال گذشته ده ها خمپاره را به مناطق مرکزی و حتی محله زینبیه پرتاب  کرده اند که در نتیجه آن، شمار زیادی از ساکنان مناطق را شهید و زخمی شده اند.

, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/ دمشق الان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه