اخبار داغ

توسط رزمندگان انصارالله:

ده ها نظامی سعودی در مناطق جنوبی عربستان به هلاکت رسیدند+ تصاویر

ده ها نظامی سعودی در مناطق جنوبی عربستان به هلاکت رسیدند+ تصاویر
ده ها تن از نظامیان سعودی و شورشیان در حمله رزمندگان انصارالله یمن در جنوب عربستان به هلاکت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله یمن در ادامه عملیات خود در مناطق جنوبی کشور عربستان، حمله جدید و گسترده ای را علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن ها در محور استان«جیزان» آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری«المسیره نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان انصارالله و ارتش یمن بعد از بررسی منطقه، حمله گسترده ای را علیه پایگاه نظامی«الکنب قدیم» واقع در استان جیزان انجام دادند و در این حمله موفق شدند شماری از نیروهای مرزبانی رژیم سعودی را کشته و زخمی کنند.

,

نیروهای یمنی در این عملیات همچنین موفق شدند مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را به غنیمت بگیرند و نظامیان رژیم سعودی را از منطقه متواری کردند.

,

از مناطق«المنتزه و الدخان» در استان خبر می رسد، توپخانه ارتش یمن مواضع نظامیان سعودی و شورشیان وابسته به آن ها را مورد هدف قرار داده اند و علاوه بر کشته و زخمی کردن ده ها تن از دشمن، خسارت سنگینی نیز به پایگاه ها وارد شده است.

,

خبرنگار میدانی شبکه خبری المسیره نت یمن اعلام کرد: تک تیرندازان انصارالله موفق شدند شماری از نظامیان رژیم سعودی را در منطقه«الحسکول» به هلاکت برسانند.

,

رسانه های یمنی اعلام کردند: مقام های رژیم سعودی و امارات تصمیم گرفته اند به منظور جبران نیروهای به هلاکت رسیده، هزاران مزدور و شورشی را از کشور آفریقایی«اوگاندا» به یمن اعزام کنند.

,

هزاران نظامی رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن ها، در سه سال گذشته توسط رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در مناطق جنوبی کشور عربستان به هلاکت رسیده اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه