اخبار داغ

معاون جمعیت هلال احمر استان سمنان خبر داد:

امدادرسانی به 40 مسافر گرفتار در برف و کولاک در 2 محور مهدیشهر

امدادرسانی به 40 مسافر گرفتار در برف و کولاک در 2 محور مهدیشهر
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت: عملیات امداد رسانی به 10 خودرو انجام و 40 نفر از محاصره برف در محور فولاد محله- کیاسر و مهدیشهر- فولاد محله نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آقا یحیایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به امدادرسانی هلال احمر به مسافران گرفتار در برف و کولاک در محور مواصلاتی استان گفت: از 26 لغایت 27 فرودرین ماه به خودروهای گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی استان سمنان امدادرسانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه بیش از 56 نفر امداد رسانی شدند، افزود: در این عملیاتها به  40 نفر گرفتار در برف امدادرسانی صورت گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی به  2 مورد حادثه برف و کولاک در محور های فولاد محله- کیاسر و مهدیشهر- فولاد محله صورت گرفت، اظهار کرد: عملیات رهاسازی 10خودروی گرفتار در برف در جاده های استان نیز توسط امدادگران انجام شد.

,

یحیایی با بیان اینکه یک مورد حادثه سیل در  روستای صالح اباد حوالی شهرستان شاهرود رخ داد که به موقع امدادرسانی شد، گفت: 2 مورد تصادف نیز در جاده های استان رخ داد که برخورد پیکان با پیکاپ در محور شهمیرزاد- فولاد محله و  واژگونی خودروی  ال 90 در محور دامغان- فولاد محله بود.

,

یحیایی با اشاره به اینکه 7 تیم عملیاتی در این حوادث حضور یافته و امدادرسانی کرده اند، افزود: امدادگران در این حوادث حضوریافته و خدمات را به آسیب دیدگان ارائه دادند.

,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه 9 فرد نجات یافته از این حوادث به صورت موقت در پایگاه های امدادی اسکان داده شدند، اظهار کرد: هیچ گونه اقلام غذایی در حوادث فوق توزیع نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه