اخبار داغ

با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در قزوین؛

کلنگ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی "سجادیه" مهرگان به زمین زده شد+تصاویر

کلنگ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی "سجادیه" مهرگان به زمین زده شد+تصاویر
با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در قزوین مراسم کلنگ زنی بیمارستان خیریه ۱۶۰ تختخوابی سجادیه شهرک مهرگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با نقل از  صبح قزوین؛ مراسم کلنگ زنی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوانح سوختگی ۱۶۰ تختخوابی شهرک مهرگان پیش از ظهر امروز(سه شنبه) با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر حریرچی و مسئولین استان قزوین برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
, ,

دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت در این مراسم اظهار کرد: کشور ایران از لحاظ تخت بیمارستانی نسبت به خدمات جهانی دارای کمبود است. 

وی ادامه داد: ما باید تمامی تلاش خود را به کار ببریم تا تخت‌های بیمارستانی و خدمات درمانی اعم از عمومی، تخصصی و غیر تخصصی در دسترس مردم قرار گیرد. 
,
,
,
,
, ,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خدمات درمانی باید در فاصله ۳۰ الی ۴۰ کیلومتری محل زندگی مردم قرار بگیرد، اذعان کرد: بسیاری از اوقات هزینه رفت و آمد مردم در اقصی نقاط کشور به بیمارستان‌ها و خدمات درمانی بیشتر از هزینه بیمارستانی آنها می‌شود، دولت مکلف است بیمارستان‌ها و خدمات درمانی را در نزدیکی محل زندگی مردم احداث کند. 
,
,
, ,

دکتر حریرچی افزود: هیچ کاری در حوزه سلامت نباید انجام شود؛ مگر اینکه فقرا از آن بهره مند شود. 

وی ادامه داد: ما همواره تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به محرومان و ولی نعمت‌های کشور عزیز ایران خدمت و کمک کنیم و خدمات لازم را فراهم سازیم.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه این بیمارستان با تعرفه دولتی به مردم شریف استان قزوین خدمت رسانی می‌کند، اذعان کرد: هم اکنون ۳۹۸۰۰ تخت در بیمارستان‌های استان‌ها و شهرهای مختلف کشور در حال احداث است. 
,
,
,
,
,
,
, ,

این مقام مسئول افزود: در کشور برای هر تخت در بیمارستان ۷۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود تا بیمار بتواند از خدمات بیمارستان استفاده کند. 

وی با اشاره به اینکه کارفرما و پیمانکار این پروژه باید زمانسنج در این پروژه نصب کنند تا مردم از زمان احداث بیمارستان آگاهی پیدا کنند، گفت: متاسفانه میانگین زمان بیمارستان سازی در کشور عزیزمان ایران ۹ ساله بوده است، ما علاوه بر خیرین از بخش خصوصی نیز استقبال می‌کنیم به شرطی که به بهترین نحو به مشتریان خود سرویس ارائه دهند. 

دکتر حریرچی اذعان کرد: امیدوارم خداوند خیرینی را که در این بیمارستان را پشتیبانی می‌کنند مورد لطف و عنایت خود قرار دهد. 
,
,
,
,
,
,
, ,

گفتنی است؛ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوختگی و ۱۶۰ تختخوابی سجادیه در زمینی به مساحت ۵۰۰چ متر مربع و زیربنای ۴۹۰۰ متر مربع طراحی شده است که یک مرکز سوختگی را نیز در برمی‌گیرد.
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه