اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان:

پیشکسوتان دفاع مقدس، یادگاران افتخار آفرین شهدا و امام (ره) هستند

پیشکسوتان دفاع مقدس، یادگاران افتخار آفرین شهدا و امام (ره) هستند
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس، یادگاران افتخار آفرین شهدا و امام (ره) هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار مراد حسنی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان صبح امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و رونمایی از تازه های نشریات سال 96 که در سالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سنندج برگزار شد اظهار کرد: یادگاران دوران دفاع مقدس افتخار آفرینان مملکت اسلامی که امروز بعنوان یادگار شهدا و یادگار امام و حافظ ارزش ها تلاش و فعالیت و در رکاب ولایت هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

 

,

 

,

وی گفت: انقلاب اسلامی از تلاش پیشکسوتان از ابتدای انقلاب در فراز و نشیب ها، امنیت کشور و خنثی سازی  و حضورشان در صحنه هشت سال دفاع مقدس بهره منده بوده و حضورشان مایه ی خیر و برکت است .

,

, ,

وی درباره لزوم زنده نگه‌داشتن روحیه انقلابی در جامعه عنوان کرد: برای حفظ پویایی و انتقال روحیه انقلابی به نسل‌های دیگر جهت تمدن‌سازی و حفظ استقلال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی باید یاد و خاطره بزرگمردان انقلابی دائماً زنده نگه داشته شود.

,

 

,

وی کردستان را زادگاه انسان‌های آزاد اندیش، انقلابی و ایثارگر دانست و خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و سیره بزرگان، مجاهدان و شهدای ایثارگر انقلابی یکی از مهمترین عوامل رشد و ارتقای جامعه در حوزه فرهنگی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی است.

,

, ,

سردار حسنی گفت: در سال 96 تلاش فراوانی جهت تالیف 30 عنوان کتاب صورت گرفته است و در نمایشگاه بهمن ماه به نمایش گذاشته شد و سعی می کنیم که در سال 97 نیز بتوانیم با کمک نویسندگان این تالیفات را بیشتر کنیم.

,

وی اضافه کرد: از پیشکسوتان تقاضامندیم در گردآوری خاطرات و استاد به نویسندگان کمک کنند تا بتوانیم برای حفظ پویایی روحیه انقلابی به سنل جوان همچنان یاد و خاطره ی آنها نگه داشته شود.

,

, ,

دفاع از مظلوم ، فلسفه وجودی دین اسلام است

, دفاع از مظلوم ، فلسفه وجودی دین اسلام است,

در ادامه ی این مراسم، حج الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: هرچه مسئولیت انسان بیشتر باشد نیاز به تقوی و ارتباط ‌گیری با خداوند برای مقابله با لغزش لازم است.

,

وی با بیان اینکه، تقوای الهی حد و حدود ندارد و موجب پیروزی انسان در مقابل شیاطین انس و جن می‌شود، افزود: تقوا مصونیت می‌آورد و علم راه را باز می‌کند و این چیزی است که مردم باید بیش از هر کسی برای پیروزی بر دشمنان به آن توجه کنند.

,

به گفته ی وی، موشک پرانی آمریکا نشان داد که این کشورها همواره به دنبال مسائل مادی هستند .

,

حجت الاسلام شاهرودی تاکید کرد: آمریکا و متحدانش به بهانه مقابله با سلاح شیمیایی و بدون اثبات این اتهام به سوریه حمله نظامی کردند، اما اینکه از ۱۱۰ موشک شلیک شده حداقل ۷۳ موشک در هوا منهدم شد سرشکستگی ترامپ و متحدان آمریکا را در پی داشت.

,

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان، دفاع از مظلوم را فلسفه وجودی دین اسلام دانست و گفت: ایران اسلامی براساس نوع حکومت دینی که دارد، دفاع از مظلومان در هر جایی از دنیا را اصل اساسی می بیند.

,

, ,

در پایان این مراسم از پیشکسوتان دفاع مقدس و نویسندگان استان در حوزه ی دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه