اخبار داغ

معاون اداره کل دادگستری استان اصفهان:

برخورد با هنجار شکنان وظیفه دستگاه قضائی است

برخورد با هنجار شکنان وظیفه دستگاه قضائی است
معاون قضائی مدیرکل دادگستری استان اصفهان، گفت: برخورد با هنجار شکنان وظیفه دستگاه قضائی بوده و در صورت همکاری مسئولان با دستگاه قضائی موضوع مقابله با هنجارشکنی قابل پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید محسن بنیمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست دادستانی اردستان در سالن اداره ارشاد اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم امنیت بوده  که ما حصل عدالت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: احقاق حقوق عامه مردم  گسترش عدل در جامعه بوده  ویکی از مهمترین مطالبات  رعایت عدالت است.

,

معاون قضائی رئیس کل و معاونت منابع انسانی دادگستری استان اصفهان گفت: حاصل اجرای عدالت در جامعه امنیتی است که آن را لمس می کنیم.

,

بنیمی با بیان اینکه برخورد با هنجار شکنان وظیفه دستگاه قضائی است، تصریح کرد: مسئولان در صورت همکاری با دستگاه قضائی موضوع مقابله با هنجار شکنی قابل پیگیری است.

,

وی تاکید کرد: یکی از بالاترین آمار ثبت شده در دستگاه های قضائی مربوط به توهین و بد رفتاری ها است که همه در این رابطه مسئول هستند.

,

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره داشته اند انقلابی عمل کنیم و همچون افراد دهه شصت رفتارمان اسلامی باشد.

,

بنیمی یکی  از مسائل امروز جامعه را روز مرگی دانست و افزود: امنیت باید سرلوحه کارها قرار داده شود که اگر کمرنک شود برای ما خطرناک است.

,

وی تصریح کرد: حقوق مردم نباید کم اهمیت در نظر گرفته شود و دادگستری باید در این خصوص نقش مهمی را انجام دهد.

,

ضرورت توجه مسئولان به کمبود نیرو در دادگستری اردستان

, ضرورت توجه مسئولان به کمبود نیرو در دادگستری اردستان, ضرورت توجه مسئولان به کمبود نیرو در دادگستری اردستان,

علیرضا غیور نیز در حاشیه این آیین اظهار کرد: یکی از مولفه ها و شاخصه های بارز کشور و نظام موضوع امنیت است.

,

وی افزود: همانطور که همه در لحظه های زندگی این نعمت را که خداوند قسمت همه کرده لمس می کنیم باید خداوند را شاکر باشیم.

,

فرماندار اردستان گفت: امنیت کشور ایران را با کشورهای همسایه اگر مقایسه کنیم بصورت کامل قابل لمس بوده و این امنیت پس از لطف خداوند حاصل تلاش دستگاه های مختلفی همچون دستگاه قضائی است.

,

غیور با بیان اینکه یکی از بخشها که همیشه تلاش و تعامل خوبی با سایر دستگاه ها دارند قوه قضایی بوده، تصریح کرد: شهرستان اردستان هم شاهد تعاملات خوبی با سایر دستگاه ها بوده که همین همکاری موجب شده تا اردستان یکی از شهرهای قبل ملاحظه استان باشد.

,

وی تاکید کرد: یکی از موضوعات سطح انتظار شهرستان اردستان در خصوص مسائل قضائی کمبود نیرو در دادگستری به خصوص در بخش زواره بوده که این کمبودها موجب طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها شده است.

,

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: موضوع ساختمان های در اختیار دادگستری اردستان خیلی محدود بوده و باید در این خصوص توجه  ویڙه ای شود

,

غیور تصریح کرد: وضعیت و پراکندگی شهرستان اردستان و ارتباطات در خصوص وقوع جرم و قرار گرفتن در کنار جاده ترانزیت که یکی از دروازه های مواصلاتی با شهرهای شرقی کشور بوده نیازمند مساعدت مسئولان استانی است.

,

گفتنی است در این مراسم علیرضا شعبان فر به عنوان دادستان اردستان معرفی و از زحمات مهدی قادری تجلیل شد.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه