اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان

کشف بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی زنجان از کشف بیش از 10کیلو‌گرم مخدر از نوع تریاک و دستگیری سوداگران مرگ در زنجان و طارم خبر‌داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفرکردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر پس ازشناسایی یک نفر حامل مواد مخدر به زنجان موضوع را دردستور کارخود قراردادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری شخص مذکور در اتوبان زنجان- قزوین شدندو در بازرسی ازخودرو مذکور مقدار 10 کیلو 980 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد، که پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه، به مرجع قضایی تحویل داده شد.

,

وی ابراز کرد: به عزم جدی پلیس برای مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر از همشهریان خواست در این راستا با پلیس همکاری کنند.

,

کردلو در ادامه با اشاره به کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در تریاک در طارم بیان کرد: یک کیلو و 980 گرم تریاک از یک سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان طارم نیز کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان طارم در جریان فعالیت یک سوداگران مرگ در سطح شهرستان طارم قرار گرفتند. وی افزود: این فرد به هویت معلوم که در یکی از مناطق شهر طارم ساکن بود مواد مخدر از نوع تریاک را در اوزان بالا تهیه و به شهرستان طارم منتقل و توسط عوامل خود توزیع می کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: به دنبال این اطلاع تیم ویژه ای از ماوران پلیس آگاهی تشکیل و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

,
,
,
,
,

وی بیان کرد: بلافاصله ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی وتحت نظر قرار داده و متهم را حین فروش مواد مخدر غافلگیر و دستگیر کنند.

,

کردلو با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو این متهم مقدار یک کیلو و 980 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی کرده بود کشف شد.خاطر نشان کرد : در این زمینه متهم دستگیر که با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه