اخبار داغ

مدرس حوزه و دانشگاه:

حمایت از کالای ایرانی رفع بیکاری است

حمایت از کالای ایرانی رفع بیکاری است
سال جاری از سوی رهبر انقلاب "حمایت از کالای ایرانی" نام‌گذاری شد که در این راستا نقش همه افراد جامعه بخصوص زنان برای عملی کردن آن مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیبه سادات فاطمی مدرس حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر گفت: بانوان نقش مهمی برای عملی کردن شعارها و اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، آنان می‌توانند تاثیر کلیدی برای به تحقق رساندن شعار سال داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی افزود: بانوان به عنوان تصمیم گیرنده و تربیت کننده در خانواده هستند که برای خرید وسایل ایرانی و عدم گرایش به کالای خارجی می‌توانند فرهنگ سازی کنند.

,

فاطمی با اشاره به خرید جهیزیه بیان کرد: خرید جهیزیه دختران یکی از مسائلی است که خانواده‌ها با انتخاب صحیح می‌توانند کالای ایرانی را تهیه نمایند، محصولات ایرانی با کیفیت فراوانی در کشور تولید می‌شود که با قیمت مناسب‌تری نسبت به اجناس خارجی ارائه می‌شود.

,

وی ادامه داد: مادران باید تفکرات اعضای خانواده را نسبت به خرید محصولات ایرانی تغییر دهند تا کشور به رشد و شکوفایی بیشتر دست یابد.

,

مدرس حوزه و دانشگاه در مورد حمایت از کالای ایرانی اذعان داشت: خرید محصولات خارجی به چرخ اقتصاد کشور آسیب می‌زند، باید با حمایت از تولید کنندگان ایرانی که کالای باکیفیت ارائه می‌دهند ایران را به سمت پیشرفت روز افزون سوق دهیم.

,

وی خاطرنشان کرد: به دلیل گرایش برخی از افراد به کالای خارجی، عده‌ای از تولیدکنندگانی که کالای با کیفیت تولید می‌کنند با چسباندن برچسب‌های مارک خارجی به اسم محصول خارجی می‌فروشند.

,

فاطمی با تاکید بر خرید محصولات با کیفیت ایرانی گفت: اگر فرهنگ خرید محصولات با کیفیت ایرانی در کشور نهادینه شود شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود، مادران باید با افتخار برای فرزندان خود کالای ایرانی خریداری کنند.

,

وی اظهار کرد: باید فقر فرهنگی از جامعه رفع شود، مادران با تربیت کودکان از سن پایین برای خرید کالای ایرانی به اقتصاد کشور کمک خواهند کرد.

,

مدرس حوزه و دانشگاه تاثیرات خرید کالای ایرانی را چنین برشمرد: حمایت از کالای ایرانی به منزله رشد اقتصادی کشور، عدم وابستگی به کشورهای دیگر، رفع بیکاری، کاهش فقرو... است.

,

وی گفت: دادن تسهیلات به تولیدکنندگان، بالا بردن کیفیت محصولات، ارزان بودن کالا، فرهنگ سازی و... می‌تواند برای حمایت از کالای ایرانی تاثیرگذار باشد.

,

 

,

انتهای متن/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه