اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

اعتیاد آفت جامعه است/ دشمنان از راه‌های گوناگون به دنبال نفوذ هستند

اعتیاد آفت جامعه است/ دشمنان از راه‌های گوناگون به دنبال نفوذ هستند
فرماندار میاندوآب گفت: اعتیاد یکی از معضلاتی و آفات برزگ در جوامع است و همه باید با فرهنگ سازی به وظیفه خود در قبال مبارزه با اعتیاد و گسترش مواد مخدر عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر امیری امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در میاندوآب در سخنانی با تاکید بر مبارزه با پدیده شوم اعتیاد، اظهار کرد: اعتیاد یکی از معضلاتی و آفات برزگ در جوامع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه همه باید با فرهنگ سازی به وظیفه خود در قبال مبارزه با اعتیاد و گسترش مواد مخدر عمل کنند، افزود: توسعه ورزش همگانی برای پر کردن اوقات فراغت  و ایجاد صمیمت در بین اعضای خانواده از جمله اقدامات مناسب برای جلوگیری از گرایش جوانان به سمت مواد مخدر است که از رئیس اداره ورزش و جوانان در راستای بها دادن به ورزش همگانی تقدیر می کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه بخشداران باید در کنار وظایف ذاتی و کاری خود به موضوع اعتیاد نیز توجه داشته باشند، گفت:روحانیون نیز در سخنرانی ها خود باید جوانان و مردم را با معضلات و آسیب های اعتیاد آگاه سازند و این را در نظر داشته باشیم که همه ما در قبال جامعه مسئول هستیم.

,

امیری هم چنین با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ است و هوشیار بودن ما مانع از نفوذ دشمن می شود، تصریح کرد: دشمن برای نفوذ مواردی مانند ماهواره، فضای مجازی و قرص های روانگردان را دنبال می کند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

,

فرماندار میاندوآب در ادامه با تاکید بر اینکه باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم، اظهار کرد: همه موظف هستیم تا مشکلات، کمبودها و معضلات را شناسایی و در راستای رفع آنها تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه