اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛

کشف ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب در یک ماه گذشته/ ۴۹ سوداگر مرگ دستگیر شدند

کشف ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب در یک ماه گذشته/ ۴۹ سوداگر مرگ دستگیر شدند
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در یک ماه گذشته با اقدامات انجام گرفته، بیش از ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان در حدود یک ماه گذشته، اظهار کرد: از ۱۹ اسفند سال گذشته تا ۲۶ فروردین امسال و در بین دو جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ تعداد هفت طرح در زمینه پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقا امنیت اجتماعی اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

شیخ نژاد افزود: در یک ماه گذشته با اقدامات انجام گرفته، بیش از ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف شده است.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان در یک ماه گذشته،گفت: در یک ماه گذشته در شهرستان میاندوآب تعداد ۹ نفر قاچاقچی و ۴۰ نفر توزیع کننده مواد مخدر  دستگیر و به دادسرا معرفی شده اند.

,

وی تصریح کرد: تعداد ۲۲۴ نفر معتاد در یک ماه گذشته در میاندوآب جمع آوری و به دادسرا و مراکز درمانی معرفی شدند.

,

شیخ نژاد اظهار کرد:  در یک ماه گذشته تعداد ۱۵ دستگاه خودرو و موتور سیکلت نیز در زمینه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان توقیف شده اند.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: برپایی کلاس آموزشی پیشگیری برای حجاج و کلاس آموزش پیشگیری همگانی در مساجد، سطح ادارات، دانشگاه ها و مدارس از جمله اقداماتی بوده که در یک ماه گذشته و در طول سال در شهرستان میاندوآب به مرحله اجرا در می آیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه