اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار:

عدم آسیب دیدگی باغات شهرستان شهریار در سرمای اخیر

عدم آسیب دیدگی باغات شهرستان شهریار در سرمای اخیر
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار گفت: خوشبختانه سرمای اخیر خسارات ناچیزی به باغات این شهرستان وارد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری راه مبین ، فرامرزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار در رابطه با سرمازدگی باغات این شهرستان گفت: خوشبختانه سرمای اخیر خسارات ناچیزی به باغات این شهرستان وارد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار گفت: در روزهای اخیر به علت ورود سامانه بارشی و همچنین برودت هوا باغداران شهرستان شهریار نگران سرمازدگی محصولات کشاورزی خود بودند.

,

فرامرزی بیان کرد: خوشبختانه با بررسی های به عمل آماده توسط کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهریار مشخص شد خسارات ناچیزی به محصولات کشاورزی این شهرستان وارد شده که جای نگرانی برای باغداران و کشاورزان عزیز وجود ندارد.

,

وی عنوان کرد: شهرستان شهریار همواره یکی از تولید کنندگان محصولات سردرختی در استان تهران به حساب می آید به همین علت حفظ سلامت میوه های این شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است.

,

وی افزود: برودت هوا و بارش برف و باران در روزهای اخیر خسارات کمی به باغات یوسف آباد صیرفی و برخی مناطق دیگر شهرستان وارد کرد.

,

فرامرزی گفت: هنگام سرمازدگی ابتدا هسته محصولات آسیب دیده و پس از چند روز تمام محصول از بین می رود.

,

وی در پایان گفت: شهرستان شهریار با ۱۹ هزار و هشتصد هکتار باغ ، قطب تولید میوه های سردرختی مانند هلو ، شلیل ، زرد الو و گوجه سبز است .

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه