اخبار داغ

در راستای حمایت از کالای ایرانی؛

هدایای معلمان نمونه خلیل آباد ساخت ایران خواهد بود

هدایای معلمان نمونه خلیل آباد ساخت ایران خواهد بود
مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد گفت: در راستای تحقق شعار سال، تمام هدایای معلمان نمونه شهرستان صد در صد ساخت ایران و حتی با نگاه شهرستانی تهیه شده است و امیدواریم گام موثری در جهت اشتغال جوانان شهرستان خلیل آباد باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسن صداقتی، ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خلیل آباد که در به خصوص تصمیم گیری برای برنامه های هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم برگزار شد اظهار داشت: 12 اردیبهشت ماه امسال با نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) متقارن شده است و به همین برنامه زنگ سپاس معلم در 15 اردیبهشت ماه نواخته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته معلم از ظرفیت آموزش و پرورش استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: همایش فرهنگیان برای نخستین بار در دو روز مجزا برای همکاران در اردوگاه شهید جعفریان برگزار می شود.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد ضمن تقدیر از بخشداران به جهت نگاه به مسائل فرهنگی روستاها، تصریح کرد: برای داشتن روستایی عاری از اعتیاد باید تمام دستگاه ها با مشارکت خوب خود تلاش کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه بناهای فضای آموزشی شهرستان خلیل آباد از وضعیت قرمز خارج شده است، اذعان کرد:  استفاده از فضای آموزشی مطلوب در هر روستا و شهر حق دانش آموز است.

,

صداقتی با اشاره به اینکه علی رغم تمام محدودیت ها اعتبارات دولتی و خیرساز خوبی در زمینه فضاهای آموزشی جذب شده است، عنوان کرد: نهضت خوبی در بحث ایزوگام پشت بام مدارس شهرستان انجام گرفته است.

,

وی همچنین با بیان اینکه اسکان و استفاده مطلوب از امکانات و پذیرایی از همکاران فرهنگی سایر شهرستان ها  نیز در نوروز مد نظر بود، تشریح کرد: علیرغم کاهش سه درصدی امار اسکان در نوروز 97 نسبت به سال گذشته ولی مطلوبترین شرایط برای همکاران فرهنگی مسافر در شهرستان خلیل آباد  تامین شده بود.

,

دبیر شورای آموزش و پرورش خلیل آباد با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی، بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال، تمام هدایای معلمان نمونه صد در صد ساخت ایران و با نگاه شهرستانی تهیه شده است و امیدواریم گام موثری در جهت اشتغال جوانان شهرستان خلیل آباد باشد.

,

 

,

معلمان گنجینه های ارزشمندی از سرمایه های اجتماعی هستند

, معلمان گنجینه های ارزشمندی از سرمایه های اجتماعی هستند,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه توفیقات بسیار خوبی در حوزه اموزش و پرورش کسب شده است ، اظهار داشت: هفته معلم فرصت مغتنمی برای تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلم است.

,

وی با تاکید بر اینکه معلمان گنجینه ارزشمندی از سرمایه های بزرگ اجتماعی محسوب می شوند، تصریح کرد: با تلاش تمام دستگاه های اداری شهرستان خلیل آباد، هفته بزرگداشت مقام معلم و همچنین مراسم تجلیل از معلمان، باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

,

فرماندار خلیل آباد در پایان با بیان اینکه اشتغال و حمایت از کالای ایرانی بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در چند سال گذشته حرکت خوبی به سمت مهارت اموزی داشته و هفته مشاغل فرصت خوبی برای آشنایی دانش آموزان با مهارت ها و مشاغل است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه