اخبار داغ

امام جمعه موقت هرات:

تحقق حمایت از «کالای ایرانی» نیازمند عزم جدی مردم و مسؤولان است

تحقق حمایت از «کالای ایرانی» نیازمند عزم جدی مردم و مسؤولان است
امام جمعه موقت هرات حمایت از کالای ایرانی را گامی موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان و اظهار داشت: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام غلامرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم درباره تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی نیازمند عزم جدی مسئولین و مردم است و آحاد مردم باید خرید کالاهای داخلی را در اولویت قرار دهند تا رونق به اقتصاد کشور برگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

امام جمعه موقت هرات گفت: حمایت از کالای ایرانی در جهت برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است که درصورت محقق شدن این امر بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

,

وی افزود: ارتقای کیفیت، قیمت رقابتی و ارائه خدمات مناسب کالا‌های تولید داخل برای جلب اعتماد مردم و همچنین توجه تولیدکنندگان به بحث نوآوری، خلاقیت، بسته بندی مناسب، بازاریابی کارآمد، تبلیغات مؤثر، برندسازی، ارتقای بهره وری از مهمترین راهکارها در جهت تحقق شعار حمایت از تولید داخلی به شمار میآید.

,

محمودی فرهنگ‌سازی برای مصرف‌کنندگان را یکی دیگر از راهکارها ذکر و خاطر نشان کرد:  این امر می‌تواند کاملا در اجرایی شدن حمایت از کالای ایرانی اثرگذار باشد.

,

امام جمعه موقت هرات حمایت از کالای ایرانی را گامی موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان و اظهار داشت: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است، اما متاسفانه با استفاده از کالای خارجی با هزینه خود برای بیگانگان شغل ایجاد می کنیم.

,

غلامرضا محمودی گفت: خرید کالاهای داخلی و استفاده از تولیدات داخلی باعث افزایش اشتغال و همچنین باعث حمایت و تقویت اقتصاد کشور می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه