اخبار داغ

تجمع آرام چندین هزار نفری در بام ایران

گلاب، جهنمی در چهارمحال و بختیاری!/ انتقال غیرقانونی آب ممنوع!/ مسئولین استان باید متحد باشند

گلاب، جهنمی در چهارمحال و بختیاری!/ انتقال غیرقانونی آب ممنوع!/ مسئولین استان باید متحد باشند
رئیس کمیته صیانت از آب استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید حرف چهار نماینده این استان با یکدیگر متحد باشند بیان داشت: نمایندگان، استاندار، مسئولین استانی و کشوری مدیرعامل آب منطقه و... اگر ذره‌ای از حقوق مردم چهارمحال و بختیاری عقب‌نشینی کنند مدیون مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سامان ما همایش مردمی اعتراض به طرح های غیرکارشناسی تونل های گلاب و بهشت آباد و برداشت های غیرقانونی از منابع استان چهار محال و بختیاری در مسجد پل زمانخان شهر سامان با حضور حداکثری مردم برگزار شد.

تمامی اقشار از استان چهار محال و بختیاری در این همایش حضور یافتند و تمامی مردم از مسئولین استانی و کشوری لغو مجوز غیرقانونی و انتقال آب از این استان به استان همجوار و دفاع از حق مردم استان چهارمحال و بختیاری را خواستار شدند.

حجت الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری رئیس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری در این همایش با بیان اینکه همه ما سرباز نظام و انقلاب هستیم، اما با بی عدالتی مبارزه خواهیم کرد چراکه می خواهیم نظام جمهوری اسلامی ایران پابرجا باشد، اظهار کرد: حرف مردم استان چهارمحال و بختیاری با مردم شریف، شهدپرور و انقلابی استان اصفهان نیست بلکه با بعضی از مسئولان قانون گریز در اصفهان است که به چهارمحال و بختیاری خیانت می کنند.

جعفری با اشاره بر اینکه وضعیتی که هم اکنون در استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، خوزستان و... ایجاد شده یک شبه به وجود نیامده است این مشکلات به دلیل سوءمدیریت و تدبیر در طول سالیان گذشته بوده است، بیان داشت: بی آبی موجود در استان های همجوار به دو دلیل قانون گریزی مافیای آب در حوزه وزارت نیرو و سوءمدیریت برخی مدیران در استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو آقای اردکانی در مقابل مافیای آب مقاومت کرده است، اذعان داشت: در زمان وزیران گذشته با وجود مدیران نالایق و ناسیونالیس یک استان همچون استان اصفهان فربه شده و چند استان دیگر را به خاک و ذلت رسانده اند.

فساد باید ریشه‌کن شود

جعفری با اشاره بر اینکه فساد باید ریشه‌کن شود تصریح کرد: ما اجازه نمی دهیم که در نظام جمهوری اسلامی ظلمی به مردم این استان روا شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران استان اصفهان به مردم استان اصفهان و کشاورزان شرق این استان در رابطه با کم آبی دروغ های زیادی گفته اند، بیان داشت: می گویند در استان بالادست آب مصرف می شود و این درحالی است که استان اصفهان با ایجاد چاه های غیرمجاز، کاشت چمن و صنایع فولاد آب زاینده رود را برداشت می کند.

کسانی که گزارش غلط به مردم می‌دهند از کار عزل و محاکمه شوند

رئیس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کسانی که گزارش غلط و دروغ به مردم می دهند نه تنها باید از کار عزل شوند بلکه باید محاکمه نیز شوند، عنوان کرد: مردم این استان با انتقال آب به صورت غیرقانونی و غیرکارشناسی مخالف هستند.

وی با تاکید بر اینکه تونل جهنمی گلاب مجوز ندارد و مردم این استان با انتقال آب از طریق این تونل مخالف هستند، تصریح کرد: می خواهند با تونل گلاب ۲۶ کیلومتری آب را از چهارمحال و بختیاری خارج و مسیر ۶۱ کیلومتری رودخانه زاینده رود را منحرف کنند.

جعفری با تاکید بر اینکه گلاب رگ حیات دو شهرستان را خشک می کند، تصریح کرد: باید مشخص شود چه کسانی مجوز لوله ها را برای انتقال آب صادر کرده است.

رئیس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این استان در سال ۸۵ به ۳۳ طرح کشاورزی مجوز برداشت آب داده شده است، بعد از ده سال می گویند که این طرح ها مجوز ندارند ، تصریح کرد: حدود ۱۸ هزار نفر در این طرح های مشغول به کار هستند و این یک ظلم و بی عدالتی بزرگ در حق مردم این استان است.

اگر مسئولین استانی و کشوری ذره‌ای از حقوق چهارمحال و بختیاری کوتاه بیایند مدیون مردم خواهند شد

جعفری با بیان اینکه باید حرف چهار نماینده این استان با یکدیگر متحد باشند بیان داشت: نمایندگان، استاندار، مسئولین استانی و کشوری مدیرعامل آب منطقه و... اگر ذره‌ای از حقوق مردم چهارمحال و بختیاری عقب‌نشینی کنند مدیون مردم هستند.

وی با بیان اینکه آب جزء انفال است تاکید کرد: اگر قرار بر پرداخت حق آبه است باید از کوهرنگ تا پل چمنار برای مردم این استان حق آبه پرداخت شود.
انتهای پیام /

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فساد باید ریشه‌کن شود, فساد باید ریشه‌کن شود,
,
,
,
,
,
, کسانی که گزارش غلط به مردم می‌دهند از کار عزل و محاکمه شوند, کسانی که گزارش غلط به مردم می‌دهند از کار عزل و محاکمه شوند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, اگر مسئولین استانی و کشوری ذره‌ای از حقوق چهارمحال و بختیاری کوتاه بیایند مدیون مردم خواهند شد, اگر مسئولین استانی و کشوری ذره‌ای از حقوق چهارمحال و بختیاری کوتاه بیایند مدیون مردم خواهند شد,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه