اخبار داغ

برخی از نمایندگان مجلس تأکید کردند؛

افتخار ما انسجام ملی میان مردم،سپاه و ارتش است/ ارتش به عنوان یک نیروی متعهد،منسجم و تشکیلاتی در خدمت نظام حرکت می کند

افتخار ما انسجام ملی میان مردم،سپاه و ارتش است/ ارتش به عنوان یک نیروی متعهد،منسجم و تشکیلاتی در خدمت نظام حرکت می کند
به مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین ماه روز، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برخی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت این روز،در خصوص ضرورت پاسداشت و توجه به این نهاد مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران مواردی را بیان کرده اند که مشروح آن را در گزارش زیر می خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ پس از پیروزی انقلاب،اسلامی با توجه به اقدامات دشمن و برخی از افراد ناآگاه نغمه شوم انحلال ارتش ایران را سر داده شد  و با توجه به اینکه در آن شرایط این نهاد در حساس ترین زمان خود قرار داشت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) طی پیامی بر حفظ و ضرورت ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید و  29 فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

به مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برخی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت این روز،در خصوص ضرورت پاسداشت و توجه به این نهاد مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران مواردی را بیان کرده اند که مشروح آن را در گزارش زیر می خوانید.

,

 

,

, ,

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی:افتخار ما انسجام ملی میان مردم،سپاه و ارتش است

, نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی:افتخار ما انسجام ملی میان مردم،سپاه و ارتش است, نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی:افتخار ما انسجام ملی میان مردم،سپاه و ارتش است,

حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت29 فروردین ماه اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از دو بال امنیتی کشورمان با نزدیک شدن به مردم و همکاری با آنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثر داشت.

, خبرنگار ما, خبرنگار ما,

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران در جریان جنگ تحمیلی با رشادت ها و تلاش های خود توانستند در یک جنگ نابرابر که به کشور ما تحمیل شده بود و قدرت های بزرگ  نیز با ایران دشمنی می کردند؛ سربلند بیرون آیند.

,

امیری خامکانی عنوان کرد: اگر امروزه امنیت در کشور وجود دارد و ایران در منطقه زبان زد خاص و عام است  و یک وجب از خاک ایران را با آن همه هجمه هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی بر ما وارد شد نتوانستند از کشور بگیرند مدیون همین رشادت ها است.

,

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: افتخار ما این است که انسجامی ملی که بین مردم، ارتش، سپاه و نیروهای بسیجی وجود داشت موجب شد که یک وجب از خاک ایران در آن زمان از دست نرود و توانستیم با افتخار کشور را تا این نقطه برسانیم.

,

, ,

نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی:نیروهای مسلح مقتدر و مومن حافظ منافع نظام و انقلابند

, نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی:نیروهای مسلح مقتدر و مومن حافظ منافع نظام و انقلابند, نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی:نیروهای مسلح مقتدر و مومن حافظ منافع نظام و انقلابند,

احمد حمزه نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه از دیر باز در تاریخ بشر حیات و بقا جوامع در گرو این بوده که نیروهای حافظی در آن جامعه  داشته باشیم که بتوانند از موجودیت آن جامعه دفاع کنند، گفت: بنابراین در طول زمان ارتش ها شکل گرفته اند و نیروهای مسلح برای هر کشوری تعریف شده است.

, خبرنگار ما, خبرنگار ما,

وی ادامه داد:جوامعی که در طول تارخی دارای نیروهای مسلح قوی بودند؛توانسته اند از منافع ملی و سرزمینی خود دفاع کنند و در مقابل حملات بیگانگان تاب بیارند و نگذارند دستاوردهایشان در طول تاریخ مورد تاراج قرار گیرد.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کشور ما نیز به همین صورت بوده است و به حمدالهی در طول تاریخ ارتش های قوی داشته ایم و توانسته ایم از دستاوردهای تاریخی خودمان در طول تاریخ حفاظت کنیم و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دیگر کشورها و مستشاران خارجی که در پی حکومت پهلوی بر ارتش ما سیطره پیدا کرده بودند و مقدرات ارتش ایران را تأمین می کردند دستشان کوتاه شد و بار دیگر تأمین مقدرات ارتش ما به دست نیروهای با کفایت خودمان افتاد.

,

حمزه گفت:در ابتدای اتقلاب دیدیم که عده ای با توطئه می خواستند ارتش را منحل کنند که حضرت امام راحل با تیز بینی با این کار مخالفت کردند و فرمودند" ارتش ما به حمد الهی ارتشی است که می توانیم به آن در داخل کشور اتکاء کنیم و قطعا این ارتش با این استقلالی که خود پیدا کرده است می تواند یاور و بازوی اصلی نظام ما باشد".

,

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در کنار ارتش، سپاه و بسیج مردمی شکل گرفتند و امروزه ما شاهد هستیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش ایران در کنار برادران سپاه به خوبی توانسته اند از کیان انقلاب اسلامی و ارزش های کشورمان دفاع و صیانت کنند.

,

وی با بیان اینکه امروز هم به یمن اینکه ارتش علاوه بر تأمین تجهیزات مورد نیاز خود به سلاح ایمان و مسلح شده، اظهار کرد: امروز می بینیم که دشمنان این مرز و بوم فکر تجاوز به مرزهای ما به مخیله خود راه نمیدهند به دلیل وجود نیروهای مسلح، مقتدر و مومنی است که نظام اسلامی توانسته آنان را پرورش دهد.

,

حمزه تأکید کرد:بدون شک ارتش جمهوری اسلامی ایران ما همانند براداران عزیز سپاهی ما در صیانت از ارزش های انقلاب کوتاهی نکرده اند و پا به پای این عزیزان به عنوان دو بال اصلی حافظ انقلاب و منافع  نظام عمل می کنند.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد:مهمترین مسئله ای که وجود دارد این است که این دو بال یکدیگر را یاری و کمک می کنند و پیشرفت ها و دستاوردهای هر کدام در اختیار دیگری نیز قرار می گیرد و به یمن وجود دانشمندان جوانی که در هر دو نیروهای مسلح سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد امروزه در عرصه های مختلف حرف برای گفتن در دنیا داریم.

,

نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به دلیل اقتدار ایران اسلامی عمده تجهیزات مورد نیاز این دو نیرو در داخل کشور تأمین می شود و به همین دلیل دشمنان طرح هایی که در منطقه مد نظر داشته اند نتوانستند به نتیجه دلخواه خود برسند.

,

, ,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی:تقویت ارتش در کنار سپاه الزامی است

, نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی:تقویت ارتش در کنار سپاه الزامی است, نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی:تقویت ارتش در کنار سپاه الزامی است,

حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش جمهور اسلامی ایران همانند سایر نیروهای مسلح برای نظام مقدس کشور ما با ارزش و مفید است و در جهت ایجاد امنیت در مرزها با کسانی که نسبت به کشور شرارت دارند، مقابله می کنند.

, خبرنگار ما, خبرنگار ما,

نیکزادی پناه با تأکید بر اینکه قطع به یقین تقویت نیروهای مسلح از جمله ارتش در کنار سپاه و نیروهای انتظامی الزامی و مفید است، تصریح کرد:در این راستا مردم و دولت باید کمک کنند  که ان شاالله بتوانند در برابر شیطنت هایی که در مرزهای ما صورت میگیرد مقابله و  نظم و انضباط را در جامعه برقرار کنند.

,

, ,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:ارتش به عنوان یک نیروی متعهد،منسجم و تشکیلاتی در خدمت نظام حرکت می کن

, نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:ارتش به عنوان یک نیروی متعهد،منسجم و تشکیلاتی در خدمت نظام حرکت می کن, نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:ارتش به عنوان یک نیروی متعهد،منسجم و تشکیلاتی در خدمت نظام حرکت می کن,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اقتدار، برند هر کشور است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که جزو نیروهای مسلح کشور است برند کشور ما می باشد.

, خبرنگار ما, خبرنگار ما,

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:ارتش به عنوان نیروی منسجم،تشکیلاتی و سازمان دهی شده در بستر حاکمیت نقش اساسی در حوزه دفاع و صیانت از مرزها،آرمان ها و اهداف کشور را عهده دار است.

,

وی تصریح کرد:گرچه به ظاهر ممکن است اقدامات این افراد دیده نشوند اما امروزه در ابعاد مختلف از جمله توانمندی دفاعی ،اقدامات تاکتیکی، لجستیک آنها در بیان اقتدار نظام و مملکت بر کسی پوشیده نیست؛ همانگونه که ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیروزی انقلاب نیز نقش بسیار بزرگی داشت و در زمان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به جای همراهی حکومت آن زمان، مردم را همراهی کردند.

,

کمالی پور خاطر نشان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با سپاه پاسداران جنگیدند و پس از جنگ نیز در جهت توسعه صنایع دفاعی تلاش کردند؛ امروز نیز به عنوان یک نیروی متعهد، منسجم و تشکیلاتی در خدمت نظام حرکت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه