اخبار داغ

سایه سنگین کمبود فضای آموزشی بر سر فردیس/ حکم دادستانی تخلیه 2 مدرسه به تعویق افتاد

سایه سنگین کمبود فضای آموزشی بر سر فردیس/ حکم دادستانی تخلیه 2 مدرسه به تعویق افتاد
نشست شورای آموزش و پرورش فردیس با محوریت تخلیه دو مدرسه با حکم دستگاه قضا و کمبود فضای آموزشی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  تیتر یک; عصر سه شنبه 28 فروردین نشست شورای آموزش و پرورش فردیس با محوریت تخلیه دو مدرسه با حکم دستگاه قضا و کمبود فضای آموزشی برگزار شد.فرماندار این شهرستان به حکم تخلیه مدارس شهید محمد حسین رحیمی و سمندری اشاره کرد و با تاکید بر اینکه با هماهنگی شورای تامین دادستانی بدون اجازه این شورا حکم را اجرا نخواهد کرد گفت: به واسطه استقرار پایه دوزادهم فردیس با کبود فضای آموزشی در سال تحصیلی پیش رو مواجه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

ابوالفضل اینانلو به لزوم حضور خیرین برای جبران کمبود فضای آموزشی اشاره کرد و افزود: با توجه به دغدغه مذکور در مهر ماه 97 برخی از مدارس شهرستان دو نوبته خواهند شد.

,

همچنین حجت الاسلام ایمانی امام جمعه فردیس نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در مدارس البرز را ضروری دانست و گفت: تقویت نرم افزاری، فرهنگی و ایجاد امکانات سخت افزاری برای دانش آموزان باید مورد توجه قرار گرفته و در دستور کار باشد.

,

در ادامه مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه دو کرج به تغییرکاربری 20 مدرسه در این ناحیه و لزوم استفاده تجاری از آنها برای درآمدزایی اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی مدرسه خیرساز ابراهیم ‌آباد مشکین‌ دشت آغاز شده است.

,

فرشته فهمیده با اشاره به اینکه مدارس هنرستانی فردیس از کمبود فضای آموزشی رنج می برند افزود: ۱۶ مدرسه هنرستانی منطقه دو کرج به ۱۹ مدرسه تبدیل شده و در مجموع ۱۵۶ کلاس آموزشی به مدارس شهرستان فردیس اضافه شده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه