اخبار داغ

مراسم روز ارتش در کرمانشاه؛

امیر آریانفر: ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحاظ ساختار و تجهیزات دراوج اقتدار است/ آیت الله علما: ایران تنها کشوری که مقابل استکبار ایستاد

امیر آریانفر: ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحاظ ساختار و تجهیزات دراوج اقتدار است/ آیت الله علما: ایران تنها کشوری که مقابل استکبار ایستاد
مراسم بزرگداشت روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین استان در محل بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد مراسم بزرگداشت روز ارتش امروز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین استان در محل بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

امیر فرهاد آریانفر در این مراسم گفت: روز ۲۹ فروردین که به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران به عنوان روز ارتش و حماسه سازی نیروی زمینی نامگذاری شد، به عنوان نقطه عطف و برگه زریتی از رشادتهای بزرگواران ارتشی و ملت ایران به ثبت رسیده است.

,

1

, 1,

وی یادآور شد: در آن روزها که ایادی شرق و غرب به دنبال نابودی ارتش بودند، حضرت امام(ره) این روز را به عنوان روز ارتش ابلاغ کردند و فرمان دادند که ارتش به همه تجهیزات در این روز به رژه بپردازند و پشتیبانی خود را از ملت اعلام کنند و ملت هم از ارتش حمایت کنند.

,

ارشد نظامی آجا در غرب کشور خاطرنشان کرد: ما در این روز افتخارداریم که امام(ره)  فرمود ارتش لشگر اسلام و قرآن است و این لشگرموظف است از ملت پشتیبانی کند لذا هرکس با ارتش مخالفت کند با اسلام مخالفت کرده است.

,

وی گفت: هم اکنون ارتش با تعریف ساختار خود در کنار سایر نیروهای مسلح وارد فاز بزرگی از اقدامات بازدارندگی شده است و هم به لحاظ تجهیزات و هم ساختار در اوج اقتدار خود قرار دارد.

,

2

, 2,

امیر آریانفر تاکید کرد: امروز ارتش  تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در کنار سایر نیروهای مسلح با اقتدار در مقابل هر گونه تهدید منطقه ای و فرامنطقه ای و دشمنان تکفیری آمادگی جانفشانی در راه آرمانهای انقلاب و حراست از تمامیت ارضی کشور را دارد.

,

وی یادآور شد: ما مفتخریم با تقدیم ۴۸ هزار شهید و ۲۵۰ هزار جانباز و آزاده دین خود را به نظام ادا کرده ایم و همچنین مفتخریم که فرماندهی کل نظام فرمودند «ارتش محبوب ملت هستند و ارتش را دوست دارم».

,

ارشد نظامی آجا در غرب کشور با بیان اینکه امروز ارتش ما یکی از ارتش های موفق منطقه ای است، گفت: ما در این روز تاریخی تجدید میثاقی با ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران داریم.

,

وی افزود: ما امروز در کنار سایر نیروهای مسلح از جمله سپاه، نیروی انتظامی و بسیج آمادگی بسیار ارزنده ای داریم که در مقابل توطئه های داخلی و خارجی مقابله و جانفشانی کنیم.

,

3

, 3,

ارتش ما دردنیا زبانزداست/ایران تنها کشوری که مقابل استکبار ایستاد

, ارتش ما دردنیا زبانزداست/ایران تنها کشوری که مقابل استکبار ایستا,

 آیت‌الله مصطفی علما امروز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش که در محل بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، گفت: امروز ارتش، سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی و مرزی جمهوری اسلامی ایران در کل ارتش های دنیا زبانزد است.

,

وی با بیان اینکه امام راحل با زیرکی و باهوشی تمام ارتش جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرد، افزود: ارتش و اصول ارتش از اول مدافع و در خدمت ملت و کشور بوده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ارتش را به شجره طیبه تعبیر کردند که تعبیری قرآنی و با ارزش است.

,

وی افزود: در دیداری که فرماندهان ارشد نیروی های مسلح با مقام رهبری داشتند، رهبر فرمودند علت افزایش حملات دشمن به جهت احساس خطری است که از قدرت ایران می کنند و این واقعیت است.

,

آیت الله علما با بیان اینکه امروز ایران به عنوان قدرت بزرگ منطقه مطرح است، گفت: قدرت فزاینده ای که دشمنان تحمل آنرا ندارند همین سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مرزی است که با تمام وجود و با اقتدار ایستاده اند و حافظ امنیت هستند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید و خاطرنشان کرد: امروز اقتدار، امنیت، عزت و توانایی کشور را مدیون این نیروها هستیم.

,

وی گفت: امروز تنها کشوری که با اقتدار در مقابل استکبار و ابرقدرتی همچون آمریکا ایستاده و آنها را فشل کرده، ایران است.

,

آیت الله علما با بیان اینکه اراده رهبر این بود که سوریه و عراق و ... بماند و ماند تاکید کرد: همه این ها از اقتدار این کشور است.

,

وی افزود: ایران در مراکز سیاسی و فکری حرف اول را می زند و دشمن احساس ناتوانی در مقابل کشور ما می کند و باید گفت اگر دشمن نقطه ضعفی از این کشور در دست داشت یقینا ساکت نمی نشست.

,

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مشهد خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع مردم مشهد فرمود «اگر دشمن بخواهد نگاه کجی به ایران داشته باشد حیفا و اسرائیل با خاک یکسان می شود» و این حرف از باب سیاسی و برنامه های روز نبود، بلکه یک واقعیت است و دشمنان این را به خوبی درک می کنند.

,

وی با یادآوری اینکه امروز وحدت ملت ایران در دنیا زبانزد است، گفت: امروز یک ارتش، سپاه و بسیج ۸۰ میلیونی داریم که همه مدافع ولایت هستند و این در دنیا بی نظیر است چرا که امام راحل پایه گذار آن بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه