اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

بیمارستان خدابنده تا 2 هفته آینده با حضور وزیر بهداشت کلنگ‌زنی می‌شود/احداث راه‌ها به دلیل کمبود اعتبار با روند بسیار کندی پیش می‌رود

بیمارستان خدابنده تا 2 هفته آینده با حضور وزیر بهداشت کلنگ‌زنی می‌شود/احداث راه‌ها به دلیل کمبود اعتبار با روند بسیار کندی پیش می‌رود
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: بیمارستان خدابنده تا 2 هفته آینده با حضور وزیر بهداشت کلنگ‌زنی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ساخت بیمارستان خدابنده اظهار کرد: کلنگ زنی این بیمارستان به خاطر مشکلات طراحی و زمین کمی طول کشید که به ناچار تغییراتی ایجاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت قول داده تا دو هفته آینده به استان زنجان سفر کند، ابراز کرد: کلنگ زنی این بیمارستان جزو برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر به زنجان خواهد بود.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر بهداشت قرار بود این هفته به زنجان سفر کند اما به دلیل برخی مسائل این سفر کنسل شد و قرار است تا دو هفته آینده این سفر انجام شود.

,

وی با اشاره به نیاز مردم شهرستان خدابنده به ساخت بیمارستان تصریح کرد: ساخت این بیمارستان یکی از نیازهای اساسی مردم شهرستان خدابنده است که امیدواریم هرچه سریع تر شاهد آغاز به کار ساخت این بیمارستان باشیم.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به وسعت و جمعیتی که شهرستان خدابنده دارد، این نیاز از سالهای پیش احساس می‌شد که اکنون به یکی از نیازهای مهم شهرستان تبدیل شده است.

,

بیگدلی با اشاره به پروژه‌های راهی شهرستان خدابنده عنوان کرد: متاسفانه اعتبارات و بودجه عمرانی و به خصوص راه ها بسیار ضعیف است، علی رغم این در سال 95-96 تحرک بسیار خوبی در روکش آسفالت راه ها ایجاد شد.

,

وی با بیان اینکه احداث راه‌ها به دلیل کمبود اعتبار با روند بسیار کندی پیش می رود، خاطرنشان کرد: امیدواریم وعده‌هایی که در این خصوص داده شده عملیاتی شود تا حداقل امسال  کمربندی خدابنده را تعیین تکلیف کنیم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه