اخبار داغ

مدیرشبکه بهداشت درمان بیجار اعلام کرد:

نقد لازمه ترقی و نقد سازنده برترین نقد ها است/ راه اندازی انجمن خیرین سلامت در بیجار

نقد لازمه ترقی و نقد سازنده برترین نقد ها است/ راه اندازی انجمن خیرین سلامت در بیجار
مدیر شبکه بهداشت و درمان بیجار با بیان اینکه نقد سازنده برترین نقدها است از راه اندازی انجمن خیرین سلامت با هدف کمک به بهداشت و درمان بیجار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران، محمد مظاهری شامگاه گذشته در جمع اصحاب رسانه،مجموعه سازمان های مردم نهاد و فعالین فضای مجازی با اشاره به نقد منصفانه و بر پایه اطلاعات صحیح گفت: نقد منصفانه و به دور از غرض ورزی  اصحاب رسانه و سازمان های مردم نهاد و مجموع فعالین در فضای مجازی راهگشایی برای  حل مشکلات موجود خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

 

,

وی با بیان اینکه مشکلات وکاستی ها در همه جا به چشم میخورد اظهار داشت: انعکاس به موقع مشکلات وارائه راهکار برای رفع مشکلات بهترین کار برای مرتفع کردن آن است.

,

 

,

مدیرشبکه بهداشت ودرمان با بیان اینکه از انتقادات استقبال می نماید و واهمه ایی ندارد گفت:انتقادات باید با ارائه راهکار توام باشد تا باعث جهش به سمت توسعه گردد.

,

 

,

وی لازمه اظهار نظر وانتقاد را علم کامل به مسائل دانست و عنوان کرد: انتقاد اگه براساس اطلاعات صحیح درباره مسئله نباشد سمت وسویی منفی به مسائل خواهد بخشد ونه تنها مشکل را رفع بلکه بزرگتر می نماید.

,

 

,

تشکیل اتاق فکر شبکه بهداشت و درمان بیجار

, تشکیل اتاق فکر شبکه بهداشت و درمان بیجار,

وی از تشکیل اتاق فکر در شبکه بهداشت ودرمان خبر داد وگفت: در آینده ایی نزدیک اتاق فکری، از مجموعه افراد صاحب نظر تشکیل خواهد شد تا بتوان گامی در راستای توسعه و پشرفت در حیطه بهداشت و درمان برداشته شود.

,

 

,

وی اظهار داشت: انجمن خیرین سلامت، راه اندازی درمانگاه شبانه روزی،راه اندازی مرکز فوریت  ۱۱۵ در بابارشانی و اخذ مجوز برای راه اندازی دومین مرکز فوریت پزشکی در بیجار وجاده خورخوره از اقدامات شش ماهه گذشته در راستای توسعه بهداشتی درمانی در دیار گروس است.

,

 

,

مدیر شبکه بهداشت ودرمان ادامه داد: ارتقای سیستم رادیولوژی و تهیه دستگاه پیشرفته تصویر برداری برای اتاق عمل و مجهز کردن سیستم امحای زباله از دیگر اقدامات می باشد.

,

 

,

63 درصد مردم بیجار در سامانه سیب ثبت نام کرده اند

, 63 درصد مردم بیجار در سامانه سیب ثبت نام کرده اند,

وی در ادامه در رابطه با سامانه الکترونیکی سیب گفت: تا باحال ۶۳درصد از جمعیت شهرستان و ۶۶درصد جمعیت روستاها در این سامانه ثبت نام نموده و خدمات دریافت کرده اند.

,

 

,

مظاهری تاکید کرد: مردم عزیز می توانند از ساعت ۷:۳۰الی ۱۴:۰۰ جهت ثبت نام در این سامانه با در دست داشتن کارت ملی در۴ مرکز بهداشتی واقع در سطح شهر ثبت نام نموده و از مجموعه خدمات رایگان این مراکز بهرمند شوند.

,

 

,

وی افزود: بیمارستان امام حسین بیجار، عنوان دوستدار مادر وسلامت را از دانشگاه علوم پزشکی دریافت نموده وکمترین آمار سزارین را درسطح استان به خود اختصاص داده است و کلاسهای آموزشی زایمان فیزیولوژیک را، راه اندازی نموده است.

,

 

,

مظاهری در پایان اظهار داشت: امید است با هم فکری صحیح و یاری افراد دلسوز بامجموعه بهداشت ودرمان شاهد پیشرفت وتوسعه در مسائل بهداشتی ودرمانی باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه