اخبار داغ

معاون هواشناسی مازندران خبر داد

رامسر و ساری گرم‌ترین و سیاه‌بیشه سردترین نقاط مازندران در 24 ساعت گذشته

رامسر و ساری گرم‌ترین و سیاه‌بیشه سردترین نقاط مازندران در 24 ساعت گذشته
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره حداقل و حداکثر دما در مناطق گوناگون استان طی 24 ساعت گذشته، گفت: ساری و رامسر با 12 و قائم‌شهر با 11 سانتیگراد گرمترین و سیاه بیشه با منفی 6، آلاشت منفی 5 و بلده با منفی 4 سانتیگراد، سردترین نقاط استان را دارا بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد اسدی در گفت‌وگو با بلاغ، درباره آخرین رخدادهای جوی استان طی امروز و فردا اظهار کرد: برای امروز و فردا هوایی صاف تا نیمه ابری، در اواخر روز در ارتفاعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: برای روز پنجشنبه با گرم‌ترشدن هوا شاهد افزایش دما و در روز جمعه نیز شاهد افزایش قابل ملاحظه دمایی گرم‌تر از روز پنجشنبه خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: مجموع بارش باران و برف گزارش شده از ایستگاه‏‌های هواشناسی استان از روز جمعه 24 فروردین تا صبح امروز نشان می‌دهد که طی این بازه زمانی، سیاه‌بیشه با 40.2 میلیمتر بارش باران و 33 سانتیمتر بارش برف، بیشترین سهم نزولات آسمانی را به خود اختصاص داد.

این مسئول اضافه کرد: پل سفید با 29.4، ساری با 28.5، دشت ناز با 27.6 و قائم‌شهر با 26.1 میلیمتر بارندگی در رده‌های بعدی بیشترین میزان بارندگی‌ها طی روزهای اخیر قرار گرفتند.

اسدی گفت: حداقل و حداکثر دما در مناطق گوناگون استان طی 24 ساعت گذشته، ساری و رامسر با 12 و قائم‌شهر با 11 سانتیگراد گرم‌ترین و سیاه بیشه با منفی 6، آلاشت منفی 5 و بلده با منفی 4 سانتیگراد، سردترین نقاط استان را دارا بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه