اخبار داغ

یکی از معتمدان بلوچ:

آمریکایی ها با پول خود مسلمانان علیه مسلمانان جنایت می کنند/ هدف آمریکا از حمله به مردم مظلوم سوریه، حمایت از تروریست ها است

آمریکایی ها با پول خود مسلمانان علیه مسلمانان جنایت می کنند/ هدف آمریکا از حمله به مردم مظلوم سوریه، حمایت از تروریست ها است
یکی از معتمدان بلوچ با اشاره به اینکه هزینه حمله موشکی آمریکا به سوریه را حکام عربستان سعودی پرداخت کرده اند، گفت: آمریکایی ها با پول خود مسلمانان علیه مسلمانان جنایت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهدوست بامری در گفتگو با خبرنگار رودبار ما با اشاره به حمله موشکی هفته گذشته آمریکا به سوریه، اظهار کرد: هدف آمریکا از حمله به مردم مظلوم سوریه، حمایت از تروریست های تکفیری داعش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما , رودبار ما ,

این معتمد طایفه بامری(میرکی) با تاکید بر اینکه داعش و سایر گروه های تکفیری را آمریکا و غرب برای مقابله با اسلام ناب محمدی تشکیل داده اند، گفت: با شکست داعش از جریان مقاومت، آمریکا و غرب این شکست را احساس کرده اند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه به دنبال مبارزه با گروه های تکفیری و صهیونیستی نیست، اضافه کرد: چرا که آمریکا خود تشکیل دهنده این گروه های تکفیری را برای مقابله با اسلام ناب محمدی است.

,

بامری با اشاره به اینکه هزینه حمله موشکی آمریکا به سوریه را حکام عربستان سعودی پرداخت کرده اند، ادامه داد: آمریکایی ها با پول خود مسلمانان علیه مسلمانان جنایت می کنند.

,

این معتمد طایفه بامری با تاکید بر اینکه مسلمانان باید مراقب توطئه های دشمنان اسلام باشند، عنوان کرد: چرا که آنها با این توطئه چینی ها درصدد نابودی اسلام هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید حمله آمریکا و دو کشور انگلیس و فرانسه به سوریه نقض حقوق این کشور و برخلاف موازین بین المللی است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه