اخبار داغ

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه بویراحمد:

کارهای سپاه برگرفته از روحیه جهادی و انقلابی جوانان است/ این همه هیاهو در منطقه ناشی از ترسی است که برآنان غالب شده است

کارهای سپاه برگرفته از روحیه جهادی و انقلابی جوانان است/ این همه هیاهو در منطقه ناشی از ترسی است که برآنان غالب شده است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه بویراحمد گفت: کارهایی که در سطح سپاه صورت می گیرد برگرفته از روحیه جهادی و انقلابی جوانان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده، سردار یداله بوعلی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده هان جدید و قدیم ناحیه مقاومت بسیج لنده، ضمن اشاره به شرایط حساس منطقه گفت: امروز شرایط حساس منطقه به گونه ای است که همه مردم نگاهشان به شبکه های اطلاع رسانی است تا پیگیری آخرین اخبار وضعیت کشورهای منطقه باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

وی افزود: این همه هیاهو در منطقه ناشی از ترسی است که بر آنان مستولی شده است که همانند یک جانور به هارت و پورت افتاده اند.

,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: با این همه تبلیغات به سوریه حمله کردند و با التماس مکان هایی را هدف قرار گرفته اند که خالی از سکنه بود.

,

وی تاکیدکرد: این شاهزاده نادان و کم عقل سعودی آنقدر هم که یک عرب تعصب دارد را ندارد و همانند یک گاو شیرده در حال دوشیده شدن است.

,

سردار بوعلی اظهارکرد: امروز خیلی از کشورهای جهان از امریکا سرپیچی می کنند و از سیاست های آن سرباز می زنند.

,

فرمانده سپاه فتح خاطر نشان کرد: امروز در عراق جوانان شیعی و سنی در مقابل توطئه های امریکا ایستاده و تمام توطئه های آنان را خثی کرده اند.

,

وی تاکیدکرد: امروز در لبنان صهیونیست های که دیروز خاک لبنان را شخم می زدند دیگر این قدرت را ندارند و جرات ندارند به کوچکترین حرکتی انجام دهد.

,

این فرمانده نظامی گفت: اقتدار و عظمت جهان اسلام چنان درحال رشد است که شاهد افول استکبار و قدرت های پوشالی آنان هستیم که قطعاً منجر به شکست خواهد بود.

,

وی تاکیدکرد: فلسفه اصلی سپاه تربیت نیروهای مومن وانقلابی است که در این میان هرکجا هم که لازم باشد در کنار سایر ادارات و نهادها در خدمات رسانی به مردم کوتاهی نخواهند کرد.

,

سردار بوعلی اظهارکرد: کارهایی که در سطح سپاه صورت می گیرد برگرفته از روحیه جهادی و انقلابی جوانان است.

,

فرمانده سپاه فتح خاطر نشان کرد: کسانی که مسئولیت های مختلف دارند باید با رویکرد ولایتی بودن را به عنوان ملاک ها و شاخص ها مدیریتی خود لحاظ کنند.

,

وی خطاب به مردم شهرستان لنده گفت: به حق مردم شهرستان لنده دین خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند و باید به جوانان فرصت دهیم.

,

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید و قدیم ناحیه بسیج مقاومت شهرستان چرام با اشاره به مردم و جوانان این شهرستان، کرد: حرکت های خوبی از مردم و جوانان شهرستان چرام در حوزه‌های مختلف انجام شد که باید از تکریم شود.

,

وی با اشاره به فعالیت‌های جوانان شهرستان چرام،گفت:کار اثرگذار جوانان این دیار، فعالیت خاصی در اربعین حسینی بود که یک کار فرهنگی و مناسب و شایسته محسوب می شود.

,

سردار بوعلی، افزود: یکی از موکب های دیدنی استان کهگیلویه و بویر احمد در اربعین حسینی،موکب شهدای چرام بود که امیدواریم این حرکت ها ادامه دار باشد.

,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد به حضور فعال فرمانده سابق چرام، اشاره کرد و گفت: فرمانده ناحیه بسیج شهرستان چرام با حضور خود در فعالیتها،کنترل و هدایت خوبی در حوزه‌های مختلف داشته است.

,

 وی، افزود:خدا را شاکریم که پس از سالها وضعیت مکان ناحیه بسیج چرام تغییر کرده است که امیدواریم مشکلات این شهرستان در ادامه نیز حل و فصل شود.

,

سردار بوعلی فرمانده جدید بسیج شهرستان چرام اشاره و عنوان کرد:با مشورت و همکاری با بسیجیان چرامی، فرمانده جدید بسیج چرام می‌تواند فعالیت خوبی را انجام دهد.

,

وی در پایان با اشاره به نیروهای توانمند این شهرستان و با بیان اینکه مورد استفاده قرار می گیرند بیان کرد: تلاش می‌کنیم که نیروهای خوبی جذب ناحیه های مقاومت بسیج شوند و همچنین از نیروهای توانمند شهرستان در حوزه های دیگر استفاده خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه