اخبار داغ

تخریب حیاط اداره آموزش‌وپرورش قرچک توسط مالک

تخریب حیاط اداره آموزش‌وپرورش قرچک توسط مالک
مالک ملک آموزش و پرورش با حکم قضائی حیاط اداره آموزش‌وپرورش را تخریب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; طی روزهای گذشته مالک زمین آموزش و پرورش قرچک با حکم قضائی برای تحویل ملک اقدام نموده است و با ورود با لودر وارد حیاط اداره شده و اقدام به تخریب آن می نماید و در این تخریب حیاط آموزش‌وپرورش را از بین می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین; طی روزهای گذشته مالک زمین آموزش و پرورش قرچک با حکم قضائی برای تحویل ملک اقدام نموده است و با ورود با لودر وارد حیاط اداره شده و اقدام به تخریب آن می نماید و در این تخریب حیاط آموزش‌وپرورش را از بین می برد., قرچک آنلاین,

 مهدی نیکبخت مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این فرد مالکی است که از مدت‌ها قبل یعنی 10 سال اخیر اسناد مالکیتی بخشی از  زمین اداره آموزش‌وپرورش را در اختیار دارد و بعد از مدت‌ها رأی خلع ید و قلع و قمع را دریافت و روز گذشته برای اجرای آن اقدام کرد.

,

وی افزود: این فرد روز گذشته با آوردن لودر به حیاط اداره آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک تلاش کرد قسمتی از زمین که مربوط به خودش است را تحویل بگیرد،‌وی 1000 متر از زمین اداره آموزش‌وپرورش را تملک دارد و برای اجرای حکم آمده بود که با رایزنی‌ها متوقف شد.

,

, ,

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: تصمیم داریم با رایزنی بخشی از زمین را معاوضه کنیم یا بخریم و به دنبال حل مشکل هستیم. هنوز مالک قیمتی اعلام نکره است و اعلام می‌کند که زمینش را می‌خواهد اما در تلاش هستیم ارزش ملک را مشخص کنیم تا آن را بخریم یا معوض کنیم.

,

ادا ره آموزش و پرورش محل تربیت فرزندان ما است و نباید مسئولان شهرستان اجازه این کار را دهند و با مالک صحبت های لازم را انجاو دهند، تا محل فرهنگی و دانش شهرستان تخریب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه