اخبار داغ

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تیران و کرون خبر داد؛

تخصیص ۶۵۰ تن قیر یارانه ای به روستاها/ ۴۶۷ واحد مسکونی شهری در تیران و کرون در حال ساخت است

تخصیص ۶۵۰ تن قیر یارانه ای به روستاها/ ۴۶۷ واحد مسکونی شهری در تیران و کرون در حال ساخت است
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تیران و کرون با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای تیران و کرون، گفت: اخذ و تخصیص ۶۵۰ تن قیر یارانه ای، اجرای صد هزار متر مربع زیرسازی و ۱۵ هزار متر جدول گذاری معابر روستایی از جمله خدمات انجام شده در سال گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مرادیان در گفتگو با صاحب نیوز  با اشاره به آغاز دهه افتتاح حساب 100 امام خمینی و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از 21 فروردین ماه، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ 21 فروردین سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی‌ ایران به منظور تأمین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ ایران تشکیل گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: سرمایه گذاری دولت در روستاها با تخصیص بودجه و اعتباردهی به مناطق روستایی، سبب توانمندی جوامع روستایی می شود و فقر اقتصادی و تشدید روند مهاجرت به شهرها را کاهش می دهد.

,

اجرای طرح هادی در 42 روستای تیران و کرون

, اجرای طرح هادی در 42 روستای تیران و کرون, اجرای طرح هادی در 42 روستای تیران و کرون,

وی اذعان کرد: تیران و کرون با سه شهر و 63 روستا به عنوان یکی از شهرستان های روستانشین استان اصفهان دارای بیش ترین جمعیت روستایی نسبت به جمعیت شهری است و عمده فعالیت این اداره هم در مناطق روستایی انجام می شود.

,

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: 42 روستا در این شهرستان دارای جمعیت بالای 20 خانوار است که از این تعداد 41 روستا دارای طرح هادی، یک روستا در دست تهیه و 14 روستا در دست بازنگری طرح است.

,

مرادیان با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه اجرای طرح هادی در سال گذشته، تصریح کرد: اخذ و تخصیص 650 تن قیر یارانه ای به ارزش 9 میلیارد و 100 میلیون ریال، اجرای صد هزار متر مربع زیرسازی معابر روستایی در بخش مرکزی و کرون با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد ریال و اجرای 15 هزار متر جدول گذاری معابر روستایی در دو بخش با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از جمله خدمات انجام شده است.

,

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان افزود: پیاده رو سازی و بنایی سنگی دو هزار متر مربع در روستاها با هزینه ای بالغ بر 700 میلیون ریال در سال گذشته انجام شده است.

,

اخذ 460 جلد سند به منظور سند دار کردن واحدهای مسکونی
وی با بیان اینکه ساکنان روستاهایی که اجرای قانون شده اند برای اخذ سند مسکن خود باید به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: 460 جلد سند در سال گذشته به منظور اجرای قانون الحاق و طرح سند دار کردن خانه های شهری و روستایی در شهرستان تیران و کرون اخذ و به متقاضیان واگذار شده است .
467 واحد مسکونی در قالب مسکن شهری در حال ساخت است
مرادیان تامین مسکن را یکی از دغدغه های مهم مردم جامعه دانست و یادآور شد: 467 واحد مسکونی در قالب مسکن شهری با تسهیلات ارزان قیمت در سطح شهرستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال ساخت و اجرا است.

, اخذ 460 جلد سند به منظور سند دار کردن واحدهای مسکونی, اخذ 460 جلد سند به منظور سند دار کردن واحدهای مسکونی,
,
, 467 واحد مسکونی در قالب مسکن شهری در حال ساخت است, 467 واحد مسکونی در قالب مسکن شهری در حال ساخت است,
,

اعطای 437 فقره تسهیلات بهسازی واحد های مسکونی روستایی به متقاضیان
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان افزود: 437 فقره تسهیلات بهسازی بالغ بر 80 میلیارد ریال به متقاضیان روستایی جهت ساخت و ساز واحد های مسکونی در سال گذشته اعطا شده است.

, اعطای 437 فقره تسهیلات بهسازی واحد های مسکونی روستایی به متقاضیان, اعطای 437 فقره تسهیلات بهسازی واحد های مسکونی روستایی به متقاضیان,
,

از 21 تا 31 فروردین ماه دهه افتتاح حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه