اخبار داغ

زنگ خطر به صدا درآمده است؛

ایران جز سه کشور دارای جمعیت رو به پیری در جهان/ کاهش میزان ولادت ها نگران کننده است

ایران جز سه کشور دارای جمعیت رو به پیری در جهان/ کاهش میزان ولادت ها نگران کننده است
سرپرست ثبت احوال گلپایگان گفت: ایران جز سه کشوری است که جمعیت رو به پیری دارد و کاهش میزان ولادت ها بسیار نگران کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا غفاری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: متاسفانه در تولد و ازدواج شهرستان کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سرپرست ثبت احوال گلپایگان با بیان اینکه هزار و ۳۱۲ تولد در سال گذشته در شهرستان به ثبت رسیده که این امار در سال ۹۵ هزار و ۳۷۶ نوزاد متولد شده اند، عنوان کرد: ایران جز سه کشوری است که جمعیت رو به پیری دارد و کاهش میزان تولد در شهرستان بسیار نگران کننده است.

,

وی با اشاره به اینکه ۶۲۰ ازدواج در سال گذشته در شهرستان ثبت شده است، مطرح کرد؛ این امار نیز با ثبت ۸۸۵ ازدواج در شهرستان  نسبت به سال ۹۵ کاهش قابل توجهی داشته است.

,

غفاری اضافه کرد: عمدتا بیکاری و مشکلات اقتصادی موجود در کشور باعث پایین امدن امار ازدواج است.

,

سرپرست ثبت احوال گلپایگان با بیان اینکه ۳۸ مورد تغییر نام و ۲۸ مورد تغییر نام خانوادگی داشتیم، تصریح کرد: انتخاب نام محمد و حسین در پسرها و فاطمه و زهرا در بین دختران بیشترین فراوانی را در سال گذشته داشته است.

,

وی با اشاره به اینکه شش هزار و ۱۰۷ شناسنامه در سال گذشته تعویض شده است، خاطرنشان کرد: ۲۳ هزار و ۱۸۹ نفر نیز برای آنان کارت ملی صادر شده است.

,

سرپرست اداره ثبت احوال گلپایگان یاداور شد: برای آخرین بار مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند تا پایان خرداد ماه اعلام شده است و تاکنون بیش از ۶۰ درصد گلپایگانی ها ثبت نام خود را کامل کرده اند.

,

وی با بیان اینکه این تاریخ احتمالا قابل تمدید نخواهد بود از مردم درخواست کرد هرچه زودتر برای ثبت نام خود اقدام کرده تا بعد از آن با مشکل مواجه نشوند.

,

غفاری همچنین از ثبت ۱۶۵ طلاق و ۶۰۱ فوت در سال گذشته خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه