اخبار داغ

فرماندار شاهین دژ:

راهکار تحقق شعار سال استفاده از تمام ظرفیت های ملی است

راهکار تحقق شعار سال استفاده از تمام ظرفیت های ملی است
فرماندار شاهین دژ گفت: راهکار تحقق شعار سال استفاده از تمام ظرفیت های ملی و تجربیات کشور های موفق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین عباسی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با باین اینکه مقام معظم رهبری سال ۹۷ را با عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده اند، گفت: بدون شک دراین خصوص به تفکیک سهم و وظایف مردم و مسئولین مشخص شده بنابراین تمامی دستگاههای اجرایی ونهادهای حاکمیتی باید با تعامل وهمکاری درجهت عملیاتی شدن شعارسال جاری تلاش مضاعف داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به اینکه مردم باید با استفاده از تولیدات داخلی و خرید کالای ایرانی در جهت تقویت این تولیدات و اقصاد کشور کمک کنند، افزود: در کناروظایف مسئولان مقام معظم رهبری در مورد وظایف آحاد مردم در خصوص حمایت از کالای ایرانی واستفاده از تولیدات داخلی نیز تاکیدات مهمی داشتند.

,

فرماندار شاهین دژ، اظهار داشت: در این راستا باید تجربیات کشورهای موفق بهره برده و وضعیت کشورهای توسعه یافته و پیشرفته مورد بررسی قرار گیرد بی شک طی این بررسی ها متوجه خواهیم شد که تمامی کشورهای موفق وتوسعه یافته با اتکا به توان وظرفیت داخلی خودوتعاملات بین المللی توسعه پیدا کرده اند.

,

وی، با اشاره به شعار سال گذشته و اقداماتی که در این سال صورت گرفته است، عنوان کرد: این شعار هیچ تناقصی با انتقال تجربه و تکنولوژی و استفاده از ظرفیت های مفیدکشورهای خارجی و انتقال این تجارب به داخل کشورندارد بلکه با بکارگیری مجموعه اقدامات مفید باید در جهت تقویت توان داخلی تلاش کنیم.

,

عباسی، با تاکید براینکه توان داخلی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف ملی دارد، گفت: امروز برای حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور هیچ راهی جز استفاده از توان و ظرفیت داخلی نداریم باید آحاد مردم و مسئولین باحمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی مشکلات داخلی از جمله مسئله اشتغال را با همکاری، همراهی، وفاق ملی و وحدت به ثمر رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه